Hegron, Szampon do włosów Basic "uniwersalny" :)



Dziś recenzja kolejnego szamponu do włosów. Uniwersalny szampon do włosów marki Hegron otrzymałam od Pani Moniki z Credo PR. Jeśli ciekawi Was jak się spisał zapraszam do dalszej części.


Na opakowaniu znajdziemy następujące informacje:


Szampon już na pierwszy rzut oka wyróżnia się sporą butelką. Jest ona w perłowym kolorze, ścianki ma nieprzezroczyste. Zauważalnym mocnym kolorem wyróżniającym się jest granat i czerwony pasek ;)  który znajduje się na czytelnej etykiecie. Butelka jest okrągła, plastikowa o pojemności półlitrowej, z dużym, zakręcanym korkiem, pod którym jest sporej wielkości wylot butelki. 


Dla zobrazowania wielkości "problematycznych" właściwości opakowania poniżej nakrętka w mojej dłoni oraz wlot butelki ;)


I ten wylot jest dość kontrowersyjny w moim odczuciu, ponieważ bardzo często przelewam żądaną ilość szamponu aplikując go na dłoń. Nie mam wyczucia, aby sporych rozmiarów butelką odpowiednio manewrować w ten sposób by ilość była idealna. Uważam, że odpowiedni korek zmniejszający otworek byłby świetnym rozwiązaniem, przynajmniej ja nie miałabym problemów z jego odmierzaniem. Dodatkowo zakrętkę zmieniłabym na zamknięcie typu klik ;) I to jest chyba jedyne aspekty, który mnie w jakimś tam stopniu przeszkadzają. Jednak znalazłam na nie rozwiązanie - przelałam szampon do butelki zastępczej, która ma mały otwór i posiada zamykanie typu klik ;) Oryginalne schował do szafki jako "zapas" i ...teraz jest idealnie pod względem wygody :D 


Konsystencja szamponu jest dość rzadka aczkolwiek nie wpływa to na niską wydajność, ponieważ szampon bardzo fajnie się pieni i już naprawdę mała ilość wystarczy, aby dokładnie umyć włosy. Jeśli chodzi o zapach jest on "średni", jestem nawet skłonna stwierdzić, że na początku nie przypadł mi do gustu. Jednak podczas stosowania tego szamponu przyzwyczaiłam się do niego. Jednocześnie ciągle uważam, że z całą pewnością nie należy on do ślicznie pachnących, przypomina mi szampony z dawnych lat ;) Na szczęście zapach ten nie utrzymuje się na włosach, dlatego też w tym przypadku jest to na plus.


Szamponem można myć włosy każdego rodzaju. Na moich przetłuszczających się sprawdził się bardzo dobrze. Dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy, nie obciąża ich i sprawia, że są miękkie i błyszczące. Co ważne - nie plącze ich i bez problemu mogę je rozczesać. Efekt "świeżych" włosów w nienagannym stanie utrzymuje się całe 2 dni! Dla mnie to rewelacyjne działanie. To kolejny szampon, który pozwala mi myć włosy rzadziej, ponieważ wyglądają one atrakcyjnie przez ponad 48h od ich umycia.

Dla znających się na rzeczy jest i skład:


A więc zbierając wady i zalety tego szamponu uważam, że na pewno warto go mieć. Choć niewygodna butelka, sposób dozowania i zapach szamponu nie do końca mi odpowiadają efekty jakie mogę podziwiać po umyciu włosów tym szamponem zadowalają mnie w ogromnym stopniu. Skóra głowy i same włosy są idealnie oczyszczone, z łatwością się rozczesują, są miękkie, błyszczące. I właśnie ten "długotrwały efekt" świetnie wyglądających włosów przekonuje mnie by stosować ten szampon i polecać go innym, również Wam :)

Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki CREDO PR
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

Znacie szampony Hegron ? Co o nich sądzicie ?
 

15 komentarzy:

  1. To może ja się kiedyś skuszę, ale wcześniej muszę zużyć moje ogromne zapasy szamponów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w domu migdałowy i lada moment zaczynam testowanie na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam szampon marki Hegron, ale trochę inny ;) Do tego pół litra maski do włosów z tej samej linii :D Na razie sprawdza się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli nie plącze włosów to juz ma u mnie plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich dużych otworów w szamponach, w Jantarze też taki jest i zawsze wylewam za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię ... dlatego przelałam sobie do mniejszej i wygodniejszej butelki ;)

      Usuń
  6. a mi zapach przypadł do gustu. Też ostatnio recenzowałam ten szampon. ta nakrętka szeroka to największa i w zasadzie jedyna wada produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia zapachu to sprawa indywidualna. Cieszę się, że Tobie zapach odpowiada. Znacznie przyjemniej stosuje się ładnie pachnący kosmetyk ;)

      Usuń
  7. U mnie się nie sprawdził, ale co włosy to inna potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy włos jest inny. Trzeba samemu sprawdzić ;)

      Usuń
  8. Ja z firmy hegron miałam szampon migdałowy, taka sama butelka bez atomizera ciężko było zaaplikować go na włosy bez nadmiernego rozlania :/ Co do jakości szamponu to przeciętny, bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowy ... pachnie migdałami czy raczej nie ? ;)
      Te butelki koniecznie muszą przejść jakiś lifting ;)

      Usuń
  9. Żel lubię i sprawdza się u mnie, więc szampon pewnie też będzie super;D Tylko strasznie duży ten otwór ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie na kolana nie powalił, ale po nieszczęsnej Tołpie, zamierzam dać Hegronowi jeszcze jedną szansę :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.