Hegron KID's mydełko w płynie dla dzieci w wersji Deep Ocean :)




Dziś recenzja mydełka dla dzieci firmy Hegron, które nie tylko dla dzieci się nadaje. Sama lubię się w nim umyć ;) Jest to kosmetyk, który spodoba się małym i dużym, nie koniecznie tylko dzieciom, ale również i ich rodzicom :)


Na stronie producenta możemy przeczytać: 

KID’s mydełko w płynie dla dzieci DEEP OCEAN
Dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli daje dużo wspaniałej piany i posiada cudowny aromat egzotycznych owoców. Znakomite do mycia twarzy i skóry dziecka. Efektywnie i delikatnie oczyszcza skórę nie wysuszając jej. Jest bezpieczne dla oczy.
Preparat testowany dermatologicznie, posiada neutralne pH.
Jest przeznaczony dla dzieci od 3 roku życia, ale nie zostawi obojętnymi dorosłych. 

Pierwsze co zwróciło moją uwagę to sporych rozmiarów butla. Jest dość ciężka, gdyż mieści aż 950 ml czerwonego mydła. 


Dobrze, że jest wyposażona w dozownik, który z całą pewnością sporo ułatwia. Dzięki niemu aplikacja jest dziecinnie prosta, wystarczy nacisnąć pompkę by ta podała odpowiednią ilość mydła. Aby uruchomić dozownik należy wcisnąć go i przekręcić w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara. Wtedy dozownik "wyskakuje na wyżyny" ;) 


Aby go "schować" wciskamy go i jednocześnie wykonujemy ruch zgodny z kierunkiem wskazówek zegara ;)
 

Etykieta jest czytelna i zawiera wszelkie ważne informacje. Jednocześnie jest atrakcyjna dla małych dzieci. Przedstawiony na niej podwodny świat skutecznie zainteresował mojego syna. Gama kolorystyczna i elementy rysunkowe są niewątpliwie czynnikiem, które przyciągają wzrok dzieci.


Producent informuje na etykiecie, że zapach tego mydełka jest egzotyczny. Powiem szczerze, że nie wyczuwam egzotycznych owoców. Raczej przypomina mi jakąś wiśniową woń. Ale zdaję sobie sprawę, że kwestia zapachu to bardzo indywidualna sprawa, więc może ktoś faktycznie wyczuje owoce egzotyczne ? ;)


Konsystencja mydła nie jest zbyt gęsta, jednak nie jest też za rzadka ;) Mydło bardzo fajnie się pieni, wlane pod strumień wody produkuje mnóstwo piany - moje dziecko uwielbia zabawę w wannie i piana ta bardzo mu odpowiada :) Długo utrzymuje się, nie znika w błyskawicznym tempie. Sama lubię stosować to mydło podczas kąpieli, ładnie oczyszcza i pielęgnuje skórę, dobrze ją nawilża i nie powoduje jej wysuszania ani też innych podrażnień. Co również ważne, jeśli przypadkowo dostanie się do oczu nie powoduje szczypania ich ani też łzawienia. Produkt był testowany dermatologicznie i posiada neutralne dla skóry pH.

Dla znających się na rzeczy skład :)


Chciałam sprawdzić inne wersje zapachowe i próbowałam znaleźć to mydło w moim mieście. Niestety, nie udało mi się to. Zupełnie nie wiem czy (i gdzie) jest stacjonarnie dostępne.

Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki CREDO PR
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

  

13 komentarzy:

  1. Piękne te mydło i jakie dobre. .

    OdpowiedzUsuń
  2. my testujemy inny zapach - zielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdza zielony - ładnie pachnie ?

      Usuń
  3. Ciekawie się prezentuje to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się opakowania tych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie jest super !!!
    miałam coś podobnego z dżunglą, ale nie wiem czy to to samo było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach musi być cudowny:) Już sam kolor na to wskazuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ładnie, ale póki co dzieci nie mam (całe szczęście), a sama jestem chyba za duża na takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda smakowicie, chętnie bym się skusiła na taką piankową kąpiel :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubimy te mydła, miałam juz niebieskie i zielone :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.