Biorę udział w 3 edycji Nuk Testująca Mama :)



Już jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę w ramach 3 edycji akcji Nuk Testująca Mama a jeszcze nie zdałam z tego relacji ;) Jak widać karton jest sporych rozmiarów, a co kryło się w nim ? Jakie konkretne produkty testuje mój mały urwis ?


Do przetestowania otrzymaliśmy:
W paczce znalazłam również katalog produktów, próbkę płynu do mycia butelek i smoczków dla niemowląt oraz notes ;)


W celu zapoznana się z ofertą zapraszam Was na stronę NUK oraz na fanpage'a NUK.

Mój mały urwis ostro testuje powyższe produkty, niebawem pojawią się ich recenzje :)

Ale .... mam dla Was jeszcze coś :) Ponieważ w paczce znalazłam również produkty, które nie przydadzą się nam, a właściwie mojemu dziecku z racji zbyt "poważnego już wieku" tak sobie myślę, że może za jakiś czas zorganizuję dla Was rozdanie ...hmmm, jesteście zainteresowane produktami NUK dla Was i dla Waszych maluszków ? Koniecznie zostawcie odpowiedź ... chciałabym mniej więcej wiedzieć jakie jest zainteresowanie taką akcją ;)

14 komentarzy:

  1. o patrz a nawet nie wiedziałam, że istnieje specjalny płyn do mycia butelek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę, ja też nie wiedziałam :D

      Usuń
  2. Nie wiem czy wypada napisać ale jak dostałaś się do testowania z NUK ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartosc paczki:) Na pewno to bedzie dla was przyjemna przygoda z testowaniem wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście jestem zainteresowana wszelkimi produktami dla dzieci, bo już pomału zaczynam kompletować wyprawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja testowałam w II-ej edycji.
    Fajne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty dla dzieci są takie słodkie i urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki , przyjemnych testów dla Ciebie i dzidzi ;-)

    Ja jeszcze nie jestem mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też JESZCZE mamą nie jestem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jako mama 18mc córeczki jak najbardziej jestem zainteresowana akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz mi proszę czy NuK zmieniła zasady współpracy? Rok temu żądali 20 recenzji (po 3-4 za jeden produkt) nie tylko na blogu ale również w serwisach oceniających. Poszli po rozum do głowy czy nadal są tacy wymagajacy?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.