Biały Jeleń Hipoalergiczny szampon do włosów z naturalnym chlorofilem




Dziś kilka słów o szamponie do włosów od Białego Jelenia ;) Ze względu na to, że moje włosy są dosyć wymagające w tej kwestii, wybieram głównie szampony, które mogę stosować nawet codziennie, jednocześnie delikatnie aczkolwiek dokładnie oczyszczają skórę głowy i same włosy zapewniając świeży i nienaganny wygląd.

Od pewnego czasu poznaję Białego Jelenia z innej strony, kiedyś kojarzył mi się głównie z szarym mydłem, dziś można zauważyć, że gama produktów jest zróżnicowana i szeroka, co oczywiście cieszy.


Produkt ten jest moim pierwszym pełnowymiarowym szamponem tej marki. Butelka jest dosyć duża i ma pojemność 300ml. Jednocześnie jest smukła i wygodnie trzyma się ją. Jest całkowicie nieprzezroczysta, biały plastik uniemożliwia mi precyzyjne kontrolowanie zawartości. Dodatki zielonego sprawiają, że całość wygląda świeżo i czysto :) Butelka zamykana jest na "klikacza", pod którym jest odpowiednie wielkości otwór ;)


Jeśli chodzi o konsystencję nie wyróżnia się na tle szamponów, powiedziałabym, że jest typowa - szampon nie jest ani za gęsty, ani za rzadki. Kolor ma przezroczysty, wpadający delikatnie w zielonkawy. Co do zapachu jest on świeży, bardzo przyjemny, potrafi utrzymać się na włosach przez pewien czas od ich umycia. Aplikacja szamponu jest przyjemna, jednak aby dobrze się pienił muszę nakładać go więcej, jest to związane z jego konsystencją mimo wszystko jego wydajność jest dobra.


Moje przetłuszczające się włosy po zostosowaniu tego szamponu wyglądają ładnie i świeżo do 36h po umyciu ich. Po każdej dodatkowej godzinie niestety efekt staje się mało atrakcyjny i aby czuć się komfortowo muszę je umyć. Jednak porównując szampon do innych, które używałam to ten spisuje się całkiem dobrze i jestem zadowolona z niego. Idealnie oczyszcza jednocześnie nie powoduje swędzenia skóry głowy ani też łupieżu. Aby delikatnie rozczesać umyte włosy muszę zastosować odrobinę odżywki, jednak ja zawsze tak czynię. To chyba specyfika mich włosów, które choć są krótkie lubią się plątać podczas mycia ;)

Na koniec informacje z etykiety :)


Szampon mimo kilku drobnych wad spisuje się naprawdę dobrze. Z ogromną chęcią poznam inne szampony tej marki. 

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Spotkałyście już się z Białym Jeleniem do włosów przeznaczonym ?

11 komentarzy:

  1. Z tego co pamiętam co inne dziewczyn też pisały coś o plątaniu włosów więc chyba to wina szamponu a nie Twoich włosów;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. szamponu jesczze nie widzialam z Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jest ten i są jeszcze inne, które zamierzam wypróbować :D

      Usuń
  3. nie uzywalam nic z tej firmy. moze jednak pora. mam problemy ze swedzaca glowa ;l

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ja jeszcze nigdy nic od nich nie mialam trzeba kiedyś zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ,moje włosy też go już poznały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo kurczę długo utrzymuje się efekt świeżości na włosach, ten jeden argument wystarczył by mnie przekonać do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło jego działanie. Faktycznie efekt świeżości jest widoczny i długotrwały

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.