2 opakowania CelluOff, czyli ciąg dalszy kuracji :)



 

Po krótkiej przerwie wracam do suplementacji CelluOff, czyli mogę powiedzieć, że jest to mała reaktywacja kuracji ;) Mam dwa opakowania, więc przede mną kolejnych 60dni z niebieską kapsułką :D 

Mam też dla Was informację specjalną  :)

AvetPHARMA wraz z  domzdrowia.pl przygotowała dla Was specjalną promocję CelluOFF suplement diety.
Zamawiając 1 opakowanie w cenie 39,90 zł
można nabyć drugie opakowanie w cenie 1 grosz! 
Wystarczy wpisać kod promocyjny celluoff256 podczas składania zamówienia.
Promocja trwa do 14 lutego!

Jeśli chciałyście powalczyć z cellulitem od wewnątrz jednak dotychczas nie zakupiłyście CelluOff właśnie ze względu na jego cenę to myślę, że jest to dla Was wspaniała okazja. :)
Która z Was walczy z pomarańczową skórką ? - przyznać się proszę :)

***

Jeszcze dziś mam dla Was pewien post ... wypatrujcie go :)

6 komentarzy:

  1. Właśnie dziś sobie zamówiłam tą kurację w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chwilowo nie mogę łykać tego typu suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem ale jakos tabletki do mnie nie przemawiaja ... wole jednak kremy i sport

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo promocja naprawdę niezła, szkoda, że mam przestój finansowy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... Dobra promocja:) Ale nie wiem, czy w tym miesiącu uda mi się jeszcze coś wyciągnąć z dom owego budżetu na kosmetyki;/ A przydałoby się...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.