The Versatile Blogger Award




 Zasady Versatile Blogger:
- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

Zostałam nominowana przez Alicję w krainie czarów za co bardzo dziękuję :)


A oto moje 7 małych sekretów:

1. Od dobrych kilku lat mam krótkie włosy, które nieustannie planuję zapuścić /do ramion/ ;)
2. Uwielbiam kierować autem, wtedy czuję się najbezpieczniej ;) Siedząc na miejscu pasażera, albo co gorsze z tyłu - umieram z przerażenia i coraz częściej miewam mdłości - nie wiem czy to choroba lokomocyjna, czy stres ? ;)
3. Kocham słodycze - nigdy z nich nie zrezygnuję :) Aby móc "bezkarnie" się nimi zajadać już dawno zrezygnowałam z cukru w kawie i herbacie ;)
4. Gdy otwieram szafę z ubraniami zawsze twierdzę, że nie mam w co się ubrać, choć tak naprawdę nie narzekam na brak wolnego w niej miejsca ;)
5. Uwielbiam "mazidła" do twarzy, rąk i ciała w każdej postaci: masło, krem, emulsja, mleczko, mgiełka :). Wszystkie razem wzięte zajmują sporo miejsca, chyba jest ich stanowczo za dużo ;)
6. Na 4 roku studiów zdecydowałam się założyć aparat ortodontyczny ;)
7. Uwielbiam długo spać, na szczęście moje dziecko również, dlatego możemy spać nawet do 10 - 11 :D

Nominuję:

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) już pojawił się u mnie taki TAG, zapraszam: http://chabroweoczyani.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-tag-nowy-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 2 i 3 Cię uwielbiam :) Jakie to do mnie podobne... :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Też malucha nauczyłam, że w weekend śpimy do oporu. Jak cudownie wstać o 1o :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominacje :) jak tylko dorwę sie do większego komputera postaram sie stworzyć równie fajnego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, właśnie dziś opublikowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację.
    Ja też od kilku lat zapuszczam włosy, w sumie troszkę mamy podobieństw, oprócz 6 i 7 .

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do 4., Chyba większość kobiet tak ma^^;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.