Skusiłam się i ja, czyli archiwalne pudełka ShinyBox w atrakcyjnej cenie :)




Pod koniec roku 2012 pojawiła się informacja o promocyjnych cenach archiwalnych pudełek ShinyBox. Długo tłumaczyłam sobie, że nie potrzebuję dodatkowych kosmetyków, przecież mam ich już wystarczająco dużo :) Jednak analizując każde pudełko doszłam do wniosku, że szkoda zmarnować taką szansę i uległam.

Póki co zamówiłam jedno pudełeczko. Jak myślicie, które pudełko mnie skusiło ? Dodam tylko, że wahałam się między dwoma, dlatego też nie wykluczam kolejnego zamówienia ;)
 
Jeśli jeszcze nie zarejestrowałyście się na ShinyBox możecie zrobić to teraz, korzystając z mojego zaproszenia KLIK! :)
Aby zakupić archiwalne pudełko ShinyBox w cenie 29zł należy wpisać kod promocyjny SHINY-SWIETA-20 :)

Jak tylko otrzymam swój box pochwalę się jego zawartością ;)

11 komentarzy:

  1. Też dostałam ten kod i chciałam sobie zamówić, ale nie mogę się zdecydować, a chciałam tylko jedno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób losowanie ;) Niech los zdecyduje za Ciebie.

      Usuń
  2. U mnie sierpień (już w domu) i październik (czekam).
    Ciekawa jestem Twojego wyboru, ale obstawiam sierpień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pudełko szybko do mnie dotrze i będę mogła odkryć tajemnicę, które wybrałam ;)

      Usuń
  3. Też wahałam się, czynie skusić się i zamówić, bo cena 29zł bardzo korzystna..
    Ale póki co zbyt dużo mam swoich zapasów do przetestowania :)
    P.S.
    Paczuszka została do Ciebie dziś ekspresowo wysłana - także jutro wyglądaj listowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię przekonywać, ale taka okazja aż prosi się aby skorzystać ;)
      29zł - a 5 kosmetyków .... sama wybierasz, które chcesz ;)
      I pomyśl, że Ci, którzy kupili je jako nowość dali za nie dużo więcej ;)
      Skuś się ... ;) Warto :D

      Dziękuję za informację. Będę wyglądać listonosza. ;)

      Usuń
  4. Hmm, dla mnie żadne pudełko nie jest na tyle atrakcyjne żeby zamawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to Twój portfel pewnie szczęśliwy ;)

      Usuń
  5. mój sierpniowy box dziś właśnie dojechał...zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moim blogu czeka na Ciebie niespodzianka, mam nadzieję, że miła :)
    http://lady-colours-life.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam sierpniowe i październikowe :D A moja mama czeka jeszcze na swoje też październikowe, z którego planuję pożyczyć zestaw antycellulitowy ;)
    Jeszcze myślę nad wrześniowym ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.