Skrzynka pocztowa: Zestaw Celine Dion Signature :)



Prostokątna, solidnie zapakowana, bo oklejona co do milimetra szarą taśmą pakową dotarła w stanie nieskazitelnym. Ciężko było mi się dobra do wnętrza, zdesperowana chwyciłam za nożyczki i rozcięłam jeden wąski brzeg, jak się później okazało, było to akurat dno kartonowego pudełka ;) Jak już dostałam się do środka, ręce mi opadły - folia bąbelkowa, sporo foli bąbelkowej :)  Oczywiście idealnie zaplombowanej taśmą klejącą, tym razem typową biurową ;) Przebrnęłam i przez to zabezpieczenie, przy okazji odstresowałam się troszkę, gdyż bąbelkowa folia powoduje u mnie każdorazową chęć zmasakrowania jej :) i dotarłam do pudełka :) A w pudełku Ona :) Celine Dion w wersji Signature, czyli dezodorant w naturalnym sprayu i krem do ciała :)


Zapach dotąd mi nieznany, a właściwie znany, ale z półek rossmanowskich ;) spodobał mi się od pierwszego momentu. Świetna nuta, nie powoduje często zauważalnego przeze mnie "kręcenia w brzuchu" ;)


Paczuszka, to nagroda z wygranego rozdania u Madzi B
Dziękuję bardzo za fajny prezent oraz za profesjonalne zapakowanie paczuchy :)
Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. Gratuluję, szczęściaro ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! :) Też kojarzę ten zapach z półek Rossmannowskich, ale nie wiem jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Niestety nawet nie kojarze zapachu,ale przewaznie poprzednie inne "Celinki" pachnialy bardzo elegancko i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz ty ale dostałaś fajną paczuchę :D Moja kuzynka ma ten zapach i musze powiedzieć że bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie szczęściara! ;)
    A co do folii bąbelkowej, mam dokładnie to samo:) Każdy pęcherzyk musi być rozbity:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację:) Miałam kiedyś ten dezodorant. Bardzo fajny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje , ja zamówiłam sobie perfumkę z Avonu - Herve Leger Intrigue :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jesteś zadowolona:) A co do folii bąbelkowej, to ukochany załatwił mi jakiś czas temu jej bardzo dużo, żebym się na niej odstresowała:D Więc trochę się podzieliłam ;) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, osobiście nie znam tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, ten zapach jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.