Skrzynka pocztowa: Piękno To Ja, czyli kosmetyki MADAME L'AMBRE !






W tamtym tygodniu w mojej skrzynce pocztowej znalazłam przesyłkę od MADAME L'AMBRE. Mój zachwyt jest nadal prze-ogromny, paczuszka przerosła moje oczekiwania. Kosmetyki pielęgnacyjne oraz do makijażu zachwycają nietuzinkowymi opakowaniami. Jeśli ciekawi Was co też znalazłam w paczuszce zapraszam do lektury postu :)


SILK CHARM

Marka kosmetyków Madame LAMBRE jest absolutną nowością na rynku polskim, stworzoną z miłości do piękna dla każdej kobiety poszukującej unikalnego i intrygującego sposobu wyrażania siebie.
Kosmetyki Madame LAMBRE produkowane są w oparciu o profesjonalne receptury, nowoczesne technologie, na bazie najlepszych surowców i wyselekcjonowanych składników aktywnych.
Oryginalność i wyjątkowość Madame LAMBRE to wysoka jakość, ale także czar ręcznie robionych opakowań oraz filozofia marki, nawiązująca do romantycznych historii z malowniczych i kobiecych czasów secesji. Czas secesji zachwyca różnorodną paletą barw i bogatym zdobnictwem - wyszukane, kwiatowe kształty, kuszący powab muz i dekadencka sława bohaterów owych czasów - to stanowi inspiracje przy tworzeniu kolekcji Madame LAMBRE®.
Kolekcja Madame LAMBRE® proponuje bogaty wybór kosmetyków do tworzenia makijażu, które stanowią wspaniałe rozwiązanie dla najbardziej wymagających Dam. Teraz każda kobieta może z łatwością dobierać kosmetyki o odpowiedniej dla jej karnacji kolorystyce, jak również kompletować różnorodne zestawy kolorystyczne.
Wytworny design opakowań w stylu secesyjnym i współczesna paleta barw stworzą zmysłową atmosferę k. XIX pocz. XX wieku.  
 
W mojej paczuszce znalazły się te oto produkty :)
Bambusowa szkatułka z dwoma cieniami (34 i 31)
 
Róż spiekany nr 2

Podkład nr 2

Lakier do paznokci nr 10

Kredka do oczu nr 1

Wszystkie te produkty Madame L'ambre /jak i wiele innych/ znajdziecie w SKLEPIE INTERNETOWYM MADAME L'AMBRE bądź w Drogeriach Hebe. W paczuszce znalazłam jeszcze małe próbki, które nie doczekały się być na zdjęciu, ponieważ moja ciekawość zwyciężyła :) Już wkrótce pojawią się recenzje kosmetyków, które otrzymałam. 

Jak Wam się podobają te cudeńka ? Macie w swojej kolekcji już jakiś produkt tej marki ?
Co wzbudza Wasze największe zainteresowanie ?

18 komentarzy:

  1. Ależ Wam zazdroszczę współpracy z tą firmą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś kochana!! Mamy ten sam lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna paczuszka, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kosmetyki :) Ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa kredki do oczu. Ja dostałam kredkę do ust - niestety nie używam takich produktów i do tego zupełnie nie w moim kolorze:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogaty zestawik, miłęgo testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne są te kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te kosmetyki :) Również jestem w nich zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorki cieni są cudne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna paczuszka
    Przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądają :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są !
    Sama mam na nie ogromną ochotę, daj znać jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Najbardziej ciekawi mnie podkład, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo gustowne opakowania ;d

    zapraszam na madeinmepatcy.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.