Skrzynka pocztowa: Otulona zmysłowym zapachem przysłała moją wygraną :)




Dziś otrzymałam paczuszkę z nagrodą, którą wygrałam na blogu Otulona zmysłowym zapachem. :)
Co dokładnie wygrałam to było wiadomo ;), ale jak się to wszystko prezentuje u mnie .... o tym w dalszej części :)



Perfumy FM 272 

Miętowy żel do ust FM

Krem do rąk Mariella Rossi  

Lakier do paznokci Lemax

13 próbek FM (10 x perfumy + 3 x balsam do ciała)

Marka FM jest dla mnie nowością. Perfumy 272 pachną ślicznie, miętowy balsam do ust jest bardzo ciekawy, krem do rąk jest świetny - mój eM już go sobie przygarnął, oczywiście lakier też się przyda - takiego koloru jeszcze nie mam ;)

Znacie kosmetyki FM ? Może mi coś polecicie ?

9 komentarzy:

  1. Gratulacje, prezentuje się pięknie! Ten miętowy żel do ust mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam perfumy FM , parę razy nawet je zamawiałam:) Bardzo fajnie zapowiada się ten miętowy żel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja czekam na swoją paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) nie znam za bardzo tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! ja czekam na swoją paczuszkę :D bardzo lubie perfumy FM:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, nie miałam stycznością z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę że ci się wszystko spodobało...:)


    Życzę miłego używania,,,:)
    Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się sprawuje miętowy żel do ust?:) A perfumy FM lubię... :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.