Skrzynka pocztowa: Moja wygrana na blogu u Lenki




Wczoraj otrzymałam paczuszkę, a w niej cztery poradniki i inne gadżety, które wygrałam na blogu Lenki.

Bardzo cieszę się z poradników, już zaczęłam je "maglować" :) Świetnie wydane i prostym i zrozumiałym językiem napisane ... kompendium wiedzy na 4 tematy: trzy są związane z pielęgnacją: skóry, włosów i paznokci, natomiast czwarty dotyczy sztuki makijażu :)


Płyta z filmem Seks w wielkim mieście, dezodorant Nivea i pierścień (choć odrobinę za duży) zostaną u mnie. Klipsy znajdą nową właścicielkę, ponieważ nie noszę takowych :) Od kilku dobrych lat nie zdjęłam moich złotych kolczyków, jestem w nich zakochana ;)

Lenka, jeszcze raz dziękuję za docenienie mojej twórczości ;)
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. z chęcią przeczytałabym jakieś ciekawe rady z tych poradników :) b.fajny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Same ciekawe poradniki. Również z chęciąbym poczytała co tam ciekawego radzą :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.