Skrzynka pocztowa: Maska-krem z aloesu Orientana




Dziś w mojej skrzynce pocztowej znalazłam produkt Orientana, który otrzymałam do przetestowania dzięki akcji, o której informowałam Was tutaj - klik!.
Orientana to kosmetyki naturalne bez chemii, sztucznych zapachów i barwników. Do testowania otrzymałam maskę-krem z aloesu.


Produkt bardzo mnie ciekawi, konsystencje ma rewelacyjną - od dziś zaczynam "wielkie testowanie". Myślę, że za 2-3 tygodnie podzielę się z Wami moimi wrażeniami z testów :)

Zgłaszałyście się do tego testowania ? Udało się Wam ?

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, na moim blogu jest już recenzja tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Galaretko- budyń :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle energetyczny kolorek, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zgłaszałam bo miałam nadzieję na tą maskę pod oczy ... i ją właśnie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmm. najbardziej lubię maski z alg morskich.....ale tą chęnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.