Skrzynka pocztowa: Donegal i "podstawa" każdego mani :)




Przyszła do mnie paczuszka, a w niej moje nowe nabytki "paznokciowe" firmy Donegal :) Co znajdowało się w paczce - wszystko to co podstawowe i niezbędne w każdym mani :) Ciekawskich zapraszam do dalszego czytania :)

Każdy mani wiąże się z tymi produktami: dobry pilnik, ciekawy lakier i zmywacz. Chyba każda kobieta ma taki zestaw, który z biegiem czasu trzeba wymienić bądź powiększyć :) 
Moja paczuszka zawierała 3 produkty:

F3 systems pilnik szklany do paznokci

Lakier do paznokci Beauty Shine 6102 Blush Pink

Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

Są to dla mnie nowości. Sporo czytałam o nich i w końcu zapragnęłam je mieć w swoim "paznokciowym koszyczku". Produkty te sprawdziłam na szybko i są naprawdę godne polecenia. Już jestem z nich zadowolona. Jednak spodziewajcie się szczegółowych postów z recenzjami, ponieważ takie się pojawią za jakiś czas ;)
Wszystkie te produkty można zakupić w sklepie internetowym Donegal - KLIK! Oferta jest bogata a ceny atrakcyjne.
Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

Znacie Donegal ? Może mieliście już produkty ?

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa zmywacza, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wstępnie przetestowałam zmywacz i lakier i jestem zadowolona :)
    Ładny kolorek lakieru

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żelowy zmywacz :) jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle się nasłuchałam samych pozytywów o tym pilniku i zmywaczu, ze nie mogę się doczekać twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OoO fajnie!:)Nie miałam jeszcze szklanego pilnika

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.