Skrzynka pocztowa: "Coś innego" dla najmłodszych, czyli kartonowe zabawki edukacyjne = kolorowanki 3D




W skrzynce pocztowej znalazłam paczuszkę, która jest wynikiem nawiązanej współpracy z myślą o dziecku :) Ze względu na fakt, iż mój brzdąc jest ostatnio bardzo wymagający jeśli chodzi o zabawę w domu postanowiłam poszukać "czegoś innego" co sprawiłoby u Niego lekkie zdziwienie a jednocześnie wielkie zainteresowanie nowym obiektem ;) I tak trafiłam na Kolorowanki 3D. Co to właściwie jest, jak wygląda i czemu ma służyć przeczytacie w dalszej części notki, do której serdecznie zapraszam :)

Kartonowe zabawki edukacyjne - kolorowanki 3D to przede wszystkim dobra zabawa dla najmłodszych. Kolorowanki 3D posiadają wszystkie aspekty zabawki edukacyjnej, przez co dziecko rozwija się i jednocześnie czerpie z tego sporą radość. 

W przesyłce znalazłam 4 różne produkty: samolot, wyścigówkę, zajączka i biedronkę. 


Niebawem pokażę Wam jak w praktyce wygląda zabawa kartonową zabawką 3D, którą można pomalować według uznania :)

Tymczasem zachęcam Was do zapoznania się z ofertą kolorowanek 3D, ponieważ występują jeszcze inne wzory - KLIK!, które być może bardziej Was zainteresują :) Jeśli macie ochotę zakupić dla swoich dzieci takie "inne zabawki" być może skorzystacie z tej atrakcyjnej oferty - zapraszam - KLIK! :) Jeśłi macie ochotę zaglądnijcie również na Fanpage Kolorowanek 3D !

Jak podobają się Wam takie zabawki ? Co o nich sądzicie ? Chcielibyście taką "przygarnąć" ? Koniecznie zostawcie swoje "złote myśli" w komentarzu ^^  :)

6 komentarzy:

  1. Pewnie że chciałbym taką przygarnąć

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawe, czekam na szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna zabawa;D Czego to ludzie nie wymyślą...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie
    a dwulatki tak mają ciągle trzeba je zaskakiwać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja dwu i pół letnia siostrzenica na pewno by się ucieszyła z takiej zabawki:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.