Skrzynka pocztowa: Beauty Face & Mooya Przepiórka Bio Organiczny zabieg Maska + Serum





Dziś wieści z mojej skrzynki pocztowej, a w nich: "przepiórkowa przepustka", aby w zaciszu domowym poczuć się jak w salonie kosmetycznym. 



Beauty Face i MooyaPoprawa owalu twarzy” to maseczka i serum, które są gotowe do użycia jako profesjonalny zabieg kosmetyczny o silnym działaniu eliminującym zwiotczenia oraz poprawiającym owal twarzy :) 

Przede mną miłe chwile, mam nadzieję ;) Zapowiada się ciekawie, z całą pewnością podzielę się moimi odczuciami, jak tylko znajdę chwilę na relaks z Mooya :)

7 komentarzy:

  1. Przepiórka brzmi egzotycznie :)
    Czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie daj znać jak było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To testujemy razem, ja mam zamiar dziś sobie zrobić, bo też mam maseczką Mooya ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta przepiórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytała tytuł i zachodziła w głowę, o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.