Skrzynka pocztowa: Avetpharma :)





Witajcie!
W mojej skrzynce pocztowej znalazłam paczuszkę od firmy Avetpharma. Co w niej się znajdowało ? Dwa opakowania suplementu diety. No tak, suplementu diety, ale którego, ostatnio przecież było ich kilka, mianowicie: CelluOff, Mega Krzem i Bratek Plus :) A w ofercie firmy jest ich o wiele więcej ;) Co też tym razem otrzymałam, o tym w w dalszej części notki :D



Jakiś czas temu skończyłam kurację suplementami diety Avetpharma. Wszystkie te, które miałam i stosowałam spisały się naprawdę dobrze. Jednak jeden preparat szczególnie mnie zainteresował. Mam na myśli CelluOff - dzięki niemu moja skórka pomarańczowa zaczęła mnie opuszczać, co mnie bardzo cieszy :)
I dlatego też postanowiłam przedłużyć kurację tym suplementem. Jestem bardzo ciekawa jak kolejne dwa miesiące kuracji "odbiją się" na kondycji mojej skóry, a przede wszystkim jaki będzie bilans tej suplementacji - czy pozbędę się pomarańczowej skórki na dobre ? O tym po zakończeniu kuracji.


12 komentarzy:

  1. Ja nie mam zaufania do takich suplementów diety, ale recenzję chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom wiele osób chwali:) Skoro zdecydowałaś się na przedłużenie kuracji to musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli za 2 miesiące na dobre pożegnasz pomarańczową skórkę :) I pozostanie już po niej tylko wspomnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi z tej firmy bratek plus najbardziej sie spodobał,ciagle do niego wracam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tych tabletkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja skończyłam niedawno kurację Mega Krzemem i robię odpoczynek od suplementów:)


    Zapraszam na rozdanie u mnie :

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2013/01/zapraszam-na-ii-rozdanie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą te suplementy diety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. popatrz, jak ludzi zazdrość zżera...
    http://my-life-my-passions.blogspot.com/2013/01/wyniki-rozdania.html#comment-form
    Gratuluje wygranej Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to zapasik jest, czekam na recenzje po kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na notkę po kuracji, jak u Ciebie się spisze to może i ja się skuszę, choć o dziwo nie mam z nią aż takiego problemu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od 2 miesięcy stosuję Bratka Plus i zrobiłam zapas, bo działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy faktycznie pomagają :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.