Rossmann znowu kusił promocjami ... uległam i ja!




Do dziś w drogeriach Rossmann trwa promocja na wszystkie podkłady. A promocja nie jest mała, ponieważ wynosi aż - 40% ceny regularnej ;) Wczoraj byłam, jednak nie było nic co mnie by skutecznie zainteresowało. Dziś pojechałam jeszcze raz i ku mojej uciesze znalazłam to co od dawna chciałam mieć :)


W moje łapki trafił ostatni na półce podkład Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 w 1 Foundation w odcieniu Sand /nr 60/ w cenie 35,99 :) Cieszę się ogromnie, ponieważ wczoraj w ogóle nie było żadnego w tymże miejscu ;) Przy okazji zakupiłam też kilka innych kosmetyków w doskonałych cenach ;)


To co zakupiłam uwieczniłam na fotce ;) Darowałam sobie spożywkę dla mego dziecka ;) Wszystkie widoczne kosmetyki kupiłam po raz kolejny - bardzo je lubię. Tylko podkład mam pierwszy raz ;) Jednak wiele o nim słyszałam i od dawna chciałam go mieć, aby sprawdzić jak spisze się u mnie ;)

Skorzystałyście z tej promocji na podkłady - jaki zakupiłyście ?

18 komentarzy:

  1. Ale poszalałaś!
    Oj sama bym przygarnęła kilka rzeczy, jednak jestem na "kosmetycznym odwyku" ;P

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie poszalałaś :d a szłaś pewnie tylko po podkład :D

      przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :)

      Usuń
  2. O, i masz dokładnie ten sam kolor podkładu co ja ;)
    Suchy szampon isana tez lubię i mam aż dwa na stanie w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, podkład MF kupiony też :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy :) pro szkliwo miałam i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja podkład zakupiłam w promocji i też 60 ;-)
    o widzę kremik z pomadką w zestawie - muszę zakupić bo lubię neutrogene

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy w atrakcyjnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się obkupiłaś :)
    uwielbiam ten żel adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś :) Moj napar na Rossa ograniczyl sie do pierdołek z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wśród Twoich zakupów odnajduję moje:) Np. mydło w płynie(dorwałam jeszcze "reszki" zimowego zapachu :)), Neutrogene:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak ! Ja kupiłam Rimmela w żelu i jak na razie jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mogłam sobie odpuścić kupienia tego Facefinity :) Ale ja miałam ful wybór na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę dwa ukochane produkty - facefinity i puder do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe zakupy zrobiłaś, ale jak nie skorzystać z takiej promocji. Też często kupuję niektóre z produktów na tej fotce :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Duuuże te zakupy;) No ja nie miałam co kupować ponieważ mam w domu właściwie 4 podkłady do wykorzystania^^

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.