Recenzja: Nr 1 Jedwabisty podkład rozświetlający AA Make Up.




Przychodzę z recenzją jedwabistego podkładu rozświetlającego Nr 1 od AA :) Moja cera nie jest wymagająca, jednak należy do tych z "rodziny jasnych" ;) Mimo tego lubię ją, nawet bardzo, jednak lubię też, gdy moja twarz prezentuje się korzystniej niż zwykle ;), zachwyca naturalnym kolorem, jest pełna blasku i nie widać na niej oznak zmęczenia i upływu czasu - dlatego też wybrałam jedwabisty podkład rozświetlający od AA. Jeśli ciekawi Was ten produkt zerknijcie dalej ;)


Producent pisze:
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami i skóry
Zapewni wyjątkową promienność i świeżość o każdej porze dnia.
Idealny do cery suchej i normalnej.
1. Pozostawia skórę rozświetloną – 97%*
2. Redukuje oznaki zmęczenia – 87%*
3. Konsystencja umożliwiająca równomierne rozprowadzenie – 98%*
* Test samooceny przeprowadzony w grupie 30 kobiet (100% alergicy) po 4 tygodniach stosowania, wykonane w niezależnym laboratorium badawczym.


Słów kilka ode mnie ;)

Podkład znajduje się w wygodnej małej tubce o pojemności 30ml. Tubkę stawiamy "do góry nogami" przez co podkład jest zawsze w gotowości do użycia bez długiego oczekiwania aż spłynie na dół ;)  


Tubka nie należy do typowo miękkich, jednak wydobywanie podkładu nie sprawia większych trudności. Niestety podkład lubi zostawać na zatyczce wlotu buteleczki, dlatego też każdorazowo po użyciu wycieram dokładnie palce nawet minimalne resztki, aby wyglądało to estetycznie i nie tworzyły się suche resztki ;) Tubka jest niezwykle cieniutka i z całą pewnością zmieści się w każdej damskiej torebce, nawet tej najmniejszej ;)


Konsystencja jest kremowa i jednocześnie lekka, co ułatwia idealną aplikację. Zapach jest praktycznie niewyczuwalny. Podkład nie uczula i nie zapycha - myślę, że to ważny aspekt dla każdej z nas ;)
 

Wybrałam kolor oznaczony nr 1. Jest dla mnie idealny. Wspaniale się stapia z cerą, nałożony w odpowiedniej ilości pozwala osiągnąć doskonały makijaż, bez smug i efektu maski. Podkład idealnie nawilża, nie przetłuszcza skóry, która po użyciu sprawia wrażenie idealnie gładkiej i jednocześnie matowej w dotyku. Twarz jest zauważalnie, aczkolwiek bardzo delikatnie delikatnie, rozświetlona i wygląda na wypoczętą i pełną blasku. W tym podkładzie nie znajdziemy nachalnych drobin,i to na szczęście ;), bo chyba rzadko która kobieta lubi takie świecidełka mieć na twarzy ;) 

Podkład jest idealny dla mnie, szczególnie teraz - zimą. Na mojej twarzy, raczej bezproblemowej i mało wymagającej, utrzymuje się dobrych kilka godzin, co mnie w zupełności zadowala. Twarz staje się promienna, gładka i doskonale nawilżona. 

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Fakt, iż jest on tani i ogólnodostępny bardzo mnie cieszy,  ponieważ z chęcią sięgnę po niego kolejny raz. 
 
Miałyście ten podkład ? Co o nim sądzicie ? A może jakiś inny produkt AA Make Up stosujecie ? Koniecznie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z AA... Serio. Jakoś zazwyczaj słyszałam od znajomych nie najlepsze recenzje... Ale dzięki Tobie pewnie się przełamię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Cena nie jest wysoka, więc nawet jeśli ci nie podpasuje dużo nie stracisz ;)

      Usuń
  2. mialam kiedys podklad z AA,był nawet fajny ale niestety kolory nie dla mnie :( wszystkie jakies ciemne!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia
    a rozświetlającego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mojej, raczej problematycznej cery, krycie byłoby chyba zbyt słabe...
    piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale możesz sięgnąć po Kryjący podkład wygładzający od AA - bo taki też jest. ;)

      Usuń
  5. Możesz napisać jak wygląda sprawa z suchymi skórkami i podkreślaniem porów?
    Szukałam ostatnio fajnego podkładu rozświetlającego, jednak nie znalazłam niczego wartego uwagi w rozsądnej cenie.
    Ale trafiłaś z recenzją ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład sprawuje się naprawdę dobrze, choć mam rozszerzone pory to nie podkreśla ich, na zapycha. O suchych skórkach również nie ma mowy. Te dwie kwestie mogą wyglądać jednak u każdego inaczej. Je jestem zadowolona, dlatego polecam :)

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    mam ten sam podkład, spisuje sie dobrze

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.