Płynna pomadka do ust, czyli Delia i Active Calcium nr 10, którą znalazłam w ShinyBoxie :)




Otrzymałam ja kilka dni temu, ale bardzo mi się spodobała, dlatego chcę Wam ją przedstawić. Dziś notka o płynnej pomadce do ust Active Calcium firmy Delia, czyli tak naprawdę można powiedzieć, że mowa o błyszczyku ;)

 
/ źródło /
Na stronie producenta można wyczytać:
Działanie: Łączy właściwości kolorowej pomadki i nawilżającego błyszczyka w jednym produkcie. Nadaje ustom intensywny kolor, jednocześnie pielęgnując delikatny naskórek.
Składniki aktywne: aktywny wapń widocznie zmniejsza nierówności, witamina E dogłębnie odżywia, kwas hialuronowy silnie nawilża.
Rezultat: Gładkie, błyszczące, i pełne zmysłowego koloru usta. 30% więcej nawilżenia po godzinie od aplikacji.
Poj. 7 ml


Gdy zobaczyłam ten produkt w moim pierwszym ShinyBoxie (piałam o nim tutaj) pomyślałam sobie: no nie, akurat trafiła mi się "ciemna"! Jednak gdy przyjrzałam się jej bliżej natychmiast zmieniłam zdanie :)


Choć nr 10, który znalazłam w pudełku wydaje mi się być najciemniejszym z całej gamy kolorystycznej, to po nałożeniu na usta ... zupełnie zmieniłam o nim zdanie. Kolor piękny, delikatny aczkolwiek ładnie podkreśla usta. Jestem nim zachwycona !



Opakowanie może szału nie robi, jednak akurat nie jest dla mnie ono ważne. 
Ważne, że aplikator w kształcie gąbeczki, która jest delikatnie "przekrzywiona"spisuje się bez zarzutu. Każdorazowo nabiera odpowiednią ilość kolorowej substancji, którą bez problemu nakłada się na usta, nawet bez zerkania w lustereczko ;) 
Pomadka płynna z nazwy bardzo przypomina mi błyszczyk ;) Konsystencja typowa - sprawia wrażenia jakby była kleista, jednak na ustach nic podobnego nie wyczuwam. Usta nie kleją się, pomadka nie zbiera się w ich 'załamaniu'. Co również ważne dla mnie, to zapach - słodki, przyjemny - nic, tylko używać ;)
Co do trwałości to nie jest ona zbyt długa, jednak śliczny zapach i łatwość aplikacji sprawiają, że mogłabym się "miziać nim" co chwile, aby tylko usta nabrały wyrazu.


Pomadka nawilża i zmiękcza usta, nie wysusza ust, fajnie je pielęgnuje i sprawia, że naprawdę polubiłam ją. 
Jak Wam się podoba kolor nr 10 na moich ustach ?
Znacie ten produkt ?

14 komentarzy:

  1. Kolorek wyjątkowo twarzowy, bardzo lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny nie za ciemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W opakowaniu kolor wydaje się być bardzo ciemny, ale na ustach - delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego pomyślałam, że za ciemna ale jak nałożyłam to zaochałam się w niej :)

      Usuń
  4. Kolorki nie moje.. Ale przydała by się taka pomadka fajnie nawilżająca, szczególnie teraz w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor na ustach ładnie wygląda, jednak przyznaję - widząc tylko buteleczkę nigdy bym się nie zdecydowała na taki odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałabym to samo co Kara Wu....

    P.S. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek. Myślałam, że będzie ciemny na ustach a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda. Nie miałam okazji poznać. Ciekawe kolorki mają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor wydaje się bardzo ciemny, ale na ustach zaskoczenie - bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach :) Nie miałam jeszcze z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo naturalnie- dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.