Pollena Eva natura i Len - pielęgnacyjny krem do rąk i paznokci - recenzja




Dłonie to wizytówka każdego z nas, przynajmniej tak mi się wydaje, dlatego w moim kosmetycznym kuferku znajduje się sporo kremów do rąk i paznokci. Kremuję je regularnie - nigdy nie rozstaję się z kremem do rąk, w każdej torebce mam przynajmniej jeden ;) Dziś słów kilka o kremie, który bardzo dawno temu przez przypadek zagościł u mnie, jednak nie przypadkowo zagościł na stałe - bardzo go lubię. A dlaczego ? O tym w dalszej części :)


Na etykiecie znajdziemy takie informacje:


Len - pielęgnacyjny krem do rąk i paznokci został stworzony z myślą o dłoniach spierzchniętych i wysuszonych. Szybko je regeneruje i koi nieprzyjemne "szczypanie". Po aplikacji kremu dłonie są błyskawicznie odżywione, wygładzone i nawilżone. Co ważne, nie lepią się! choć jest wyczuwalna delikatna warstewka ochronna. Jeśli chodzi o paznokcie to zauważam, iż są w lepszej kondycji, nie łamią się i nie rozdwajają. Nie wiem czy to zasługa akurat tego kremu jednak zimową porą szczególnie często sięgam po niego i częściej mu się przyglądam :)


Kremik znajduje się w wygodnej miękkiej tubie z zamknięciem typu klik. Nie muszę chyba mówić, że jest to moje ulubione rozwiązanie ? ;) W błyskawiczny sposób, szybko i wygodnie mogę nakremować dłonie bez obawy, iż zakrętka mi się z nich wyślizgnie ;)


Krem ma biały kolor a jego konsystencja jest bardzo lekka. Na samym początku miałam wrażenie, że jest jakby wodnisty. Jednak im dłużej go się stosuje tym konsystencja staje się typowo kremowa o niesamowicie delikatnej konsystencji. Kremik bardzo szybko się wchłania, ślicznie aczkolwiek delikatnie pachnie.

Choć moja kolekcja kremów do rąk jest spora to ten krem bardzo lubię i stosuję go naprwdę często :)
Znacie ten kremik ?

7 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z nim . Ale brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji poznać, ale jest len, to chętnie bym zakupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama używa tego samego kremiku ;)
    Podobno niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i byłam zadowolona. Chociaż mój numer jeden jest z YR z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama dość często kupuje ten krem, więc zawsze jak do niej przyjeżdżam - to go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem maniaczką jeśli chodzi o kremy do rąk:) I u mnie dziś notka o moim ostatnim odkryciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie miałam, aczkolwiek kremów do rąk już sporo przetestowałam...:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.