Nocna pielęgnacja, czyli Orientana i maska-krem z aloesu :)




Czy mówi Wam coś nazwa Orientana ? Mnie jeszcze jakiś czas temu zupełnie z niczym nie kojarzyło się to hasło. Dziś już wiem, że Orientana to kosmetyki naturalne, bez chemii, sztucznych zapachów i barwników. 
Jeśli jeszcze ich nie znacie - musicie koniecznie poznać! Być może zainteresuje Was moja opinia o jednym z produktów firmy Orientana - jeśli macie ochotę poczytać moich słów kilka na temat "nocnego" kosmetyku maski-kremu z aloesem do twarzy do cery tłustej i mieszanej, zapraszam do dalszej części notki :)

Aloes jest jednym z najefektywniejszych naturalnych nawilżaczy skóry – wchłania się 4 razy szybciej niż woda, koi i nawilża skórę na długo, niweluje przesuszenia i podrażnienia skóry.


Na stronie producenta można przeczytać:
KREM NA NOC MOCNO NAWILŻAJĄCY
DO TWARZY, SZYI, DEKOLTU
DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ

Nowa formuła: jeszcze więcej 100% naturalnego ekstraktu z aloesu, trehaloza - hydro-aktywny disacharyd z alg morskich działający jako naturalny antyutleniacz i utrzymujący na długo rezerwy wodne w skórze.

Maska-krem z aloesu to krem silnie nawilżający dzięki wysokiej zawartości aminokwasów i amylozy. Niezwykle bogaty w witaminy A, witaminy z grupy B - B1, B2, B6, B12, witaminy C i E, kwas foliowy i niacynę aloes stymuluje fibroblasty - wspomagające odbudowę kolagenu, działa odżywczo i łagodząco na skórę. Aktywne działanie trehalozy z alg powoduje wiązanie wody wewnątrz skóry i uelastycznienie. Już po kilku dniach stosowania naturalny krem z aloesu sprawi, że twoja skóra będzie bardziej elastyczna, bardziej gładka i mocno nawilżona.


Skład INCI: Aqua, Seaweed Trehalose (naturalny disacharyd z alg), Plant Glycerin (z oleju kokosowego), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrogenated Castor Oil (utwardzony olej rycynowy), Avena Sativa Bran (owies),Hydrogenated Jojoba wax (utwardzony wosk z jojoba), Xanthan Gum (naturalna substancj żelujaca), Allantoin ( z żywokostu lekarskiego), EDTA, Sodium Hydroxide 

Stosowanie: Po wieczornym oczyszczeniu twarzy nałóż niewielką ilość maski i delikatnie rozmasuj na skórze twarzy unikając okolic oczu i ust. Aplikacji dokonaj około dwadzieścia minut przed pójściem spać tak aby maska całkowicie się wchłonęła. Nie spłukuj. Pozostaw na noc, a rano zauważysz efekt. NASZYCH KOSMETYKÓW NIE TESTUJEMY NA ZWIERZĘTACH
Maska-krem z aloesu to produkt, który znajduje się w okrągłym plastikowym pojemniku, którego pojemność to 200g. Aby "dostać się" do zawartości musiałam zerwać przezroczystą plombę. Po przejściu tego zabezpieczenia bez problemu dostałam się do wnętrza przezroczystego pojemniczka.

Moim oczom ukazał się niesamowicie optymistyczny żel - konsystencja rewelacyjna, kolor zachwycający.
Nie mogłam się powstrzymać i oczywiście od razu "spróbowałam" jaki jest w użyciu. Nałożyłam na twarz i ... poczułam niesamowity chłód.

Specyfik jest niezwykle wydajny - dzięki żelowej konsystencji wystarczy odrobina, aby z wielką precyzją i dokładnością pokryć twarz, szyję i dekolt. Niestety taka konsystencja wymaga "odczekania", aby dokładnie wchłonęła się, dlatego też należy nakładać ją odpowiednio wcześniej zanim pójdziemy spać. Po aplikacji zauważyłam miły chłód, który utrzymuje się przez pewien czas. Zapach jest delikatny, bardzo przyjemny.

Stosuję ten aloesowy kosmetyk już 2 tygodnie i muszę przyznać, że jest rewelacyjny! Już po pierwszym tygodniu zauważyłam niesamowitą poprawę nawilżenia i napięcia skóry, która stała się miękka, gładka, delikatna i niesamowicie elastyczna ;) Jest to produkt 2w1 do pielęgnacji twarzy, który łączy w sobie intensywność działania maseczki i codzienność stosowania jaka daje krem. Intensywnie nawilża i regeneruje skórę, łagodzi podrażnienia, ściąga rozszerzone pory i uelastycznia.

Jestem bardzo zadowolona, że poznałam właśnie ten kosmetyk Orientany - jest idealny dla cery tłustej i mieszanej - i jeśli takową właśnie macie to szczerze Wam go polecam. Osobiście z ogromną chęcią poznałabym inne kosmetyki Orientany. Jeśli są tak samo rewelacyjne jak ten to chcę je mieć :)

8 komentarzy:

  1. Strasznie jestem ciekawa tej maski aloesowej :)
    kuszą mnie zakupy na ich sklepie... ale to już nie w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez ja mam, ale na razie czeka kolejce do przetestowania ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się jej doczekać i testowanie rozpoczęłam w momencie gdy otrzymałam paczuszkę :D

      Usuń
  3. Mam skórę mieszaną, więc zapewne byłaby idealna dla mnie ;) Szkoda, ze tak trudno znaleźć te kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością jest odpowiednia dla Ciebie :)
      Zawsze można kupić w sklepie internetowym, bo stacjonarnie to nie wiem gdzie one są dostępne ;)

      Usuń
  4. Też jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również i Tobie przypadła do gustu :)

      Usuń
  5. mnie ciekawi wersja z żeń- szeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.