Niespodzianka - dla mnie od Was i dla Was ode mnie, czyli moje kosmetyczne rozdanie :D




Witajcie!
Podczas minionego weekendu spotkała mnie niesamowita niespodzianka - liczba obserwatorów bloga przekroczyła pierwszą setkę :) Niestety stało się to pod moją nieobecność i "nie udało mi się złapać licznika" :)
Jednak moja radość jest ogromna, cieszy mnie fakt, że zaglądacie do mnie, czytacie i komentujecie.
Z tej też okazji mam dla Was małe kosmetyczne rozdanie :)

Mam nadzieję, że poniższe kosmetyki Was zaciekawią i chętnie weźmiecie w nim udział. 


Przedmiotem rozdania są całkowicie nowe kosmetyki :) 

Baner do pobrania

1. Vipera - Hydro-żel do mycia twarzy z serii "Organic Skin Products"
Gładko myje, pielęgnuje i wzmacnia błony komórek. Koktajl witaminowo-mineralny i wyciąg z zielonej herbaty - dobrze wyposażają skórę. Żel pozostawia czystą skórę i miłe wrażenie dotykowe. Sole Mineralne i ekstrakt ze Świetlika działają wybitnie przeciwzapalnie, bakteriobójczo, łagodzą reakcje alergiczne.
2. Eveline Cosmetics - Matujący krem nawilżający na dzień i na noc z serii Fresh & Soft
Przełomowy program matujący opracowany specjalnie w trosce o skórę, która potrzebuje intensywnego i długotrwałego nawilżenia!
Krem dzień/noc: Intensywnie nawilża 24h, Matuje, Zmniejsza widoczność porów, Do cery mieszanej i tłustej
3. Pharmaceris N - Delikatny Peeling Enzymatyczny do twarzy Puri-Capeeling
Peeling polecany do pielęgnacji skóry wrażliwej z rozszerzonymi naczynkami, szarej i zmęczonej. Dzięki zawartości naturalnego enzymu keratynolitycznego delikatnie usuwa zbędną, zrogowaciałą warstwę naskórka bez konieczności tarcia . Rutyna uszczelnia i wzmacnia ścianki naczyń włosowatych dzięki czemu zapobiega powstawaniu "pajączków".
4. Catrice - Lakier do paznokci - Ultimate Nail Lacquer 
Wiosną jaskrawe neonowe odcienie tworzą stylowy kontrast z delikatnymi, naturalnymi beżowymi odcieniami. Niesamowita głębia koloru, niesamowity połysk, niesamowite pokrycie! Teraz dostępne w 18 nowych kolorach z nowym profesjonalnym pędzelkiem ułatwiającym precyzyjną aplikację. Nie zawiera formaldehydu.
5. Dove, Original Antyperspirant w sztyfcie 
Przeznaczony dla kobiet. Zapewnia niezawodną 48-godzinną ochronę przed poceniem i przykrym zapachem. Ponadto regeneruje podrażnioną po goleniu skórę pod pachami dzięki zawartości 1/4 kremu nawilżającego. Wzmacnia barierę lipidową skóry. Nie zawiera alkoholu. Ma delikatny, klasyczny zapach.
6. Ziaja - Sopot rozświetlanie, Masło do ciała bursztynowe opalizujące
Bursztynowe masło do ciała opalizujące. Uzupełnia niedobory lipidów,
-regeneruje naturalną barierę ochronną,
-wyraźnie poprawia elastyczność i miękkość naskórka,
-pozostawia skórę delikatną i aksamitną w dotyku.
-działa ochronnie na naskórek oraz skutecznie neutralizuje wolne rodniki.
Przywraca skórze świetlisty, zdrowy wygląd. Nadaje skórze subtelny odcień nadmorskiej opalenizny bez narażenia jej na promienie UV.

Wystarczy zapoznać się z regulaminem, zaakceptować jego warunki i zgłosić się :)

Nie zapomnij króciutko odpowiedzieć na pytanie:
Co sprawia Ci największą radość ?

 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga Kraina testów i recenzji. 
2. Sponsorem nagród jest Bangla.pl 
3. Czas trwania konkursu: od 14.01.2013 do 28.01.2013 godz. 23:59
4. Nagrodą w rozdaniu jest zestaw kosmetyków widoczny na powyższym zdjęciu.
5.  Warunkiem udziału w konkursie jest obserwowanie (publicznie) bloga Kraina testów i recenzji.
6.  Musisz również odpowiedzieć na pytanie: Co sprawia Ci największą radość ?
7. Jeśli chcesz - polub profil bloga na facebooku. 
8. Konkurs jest skierowany do osób posiadających własnego bloga, na którym zwyciężczyni poinformuje, że otrzymała kosmetyki z rozdania na blogu Kraina testów i recenzji sponsorowanego przez serwis Bangla.pl
9. Osoba, która wygra rozdanie i będzie chciała opublikować recenzję któregoś kosmetyku na swoim blogu, zobowiązana jest do poinformowania, że produkt wygrała w rozdaniu oraz musi zamieścić aktywny link do mojego bloga i serwisu Bangla.pl
10. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu pięciu dni od jego zakończenia.
11. Jeśli w ciągu pięciu dni od ogłoszenia wyników nie otrzymam adresu zwycięzcy - będę zmuszona wybrać kolejną osobę.
12. Każda osoba, która bierze udział w rozdaniu zobowiązana jest do dodania informacji o rozdaniu w postaci banera na swojego bloga /z aktywnym linkiem do rozdania/, który musi być widoczny przynajmniej do dnia ogłoszenia wyników rozdania.
13. Biorący udział musi spełnić wszystkie wymagane warunki.
14. Aktywność na blogu również mile widziana.
15. Wysyłam nagrodę tylko na wskazany adres, który znajduje się na terenie Polski.
16. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie możliwość zmian w regulaminie.


Zgłoś się według wzoru:
1. Obserwuję jako:
2. Na Faceeboku nie lubię / lubię jako:
2. Baner na pasku bocznym adres bloga:
3. Adres e-mail:
4. Odpowiedź na pytanie:

43 komentarze:

  1. 1. Obserwuję jako:czarnulka 25
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga:http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/
    3. Adres e-mail:kkozinska25@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi bycie mamą, nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Little Lychee
    Na FB lubię jako: Little Lychee/Marta M.
    Banner na pasku bocznym: jest chociaż nie w tym miejscu co chciałam :/ (problem z html), http://littlelychee.blogspot.com/
    e-mail: anemone@vp.pl
    Odpowiedź: Największą radość sprawia mi mój chłopak ;) A zwłaszcza wtedy gdy coś ode mnie dostaje lub gdy ma zamówić pizzę - mina mówi sama za siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banner jest u mnie na blogu, w pasku bocznym z tym że znajduje się dopiero pod archiwum - zdjęcie wcięło z przyczyn technicznych, ale już jest ;)

      Usuń
  3. 1. Obserwuję jako: Katarzyna Destiny
    2. Facebook - Katarzyna Warlińska
    3. Brak Baneru http://test-by-destiny.blogspot.com/
    4. katarzyna.warlinska@wp.pl
    5. Największą radość sprawia mi od 4 miesięcy budzenie się przy boku mojej małej córeczki Nataszy. Kiedyś macierzyństwo wydawało mi się czymś bardzo odległym i obcym, teraz mając ją przy swoim boku jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie. Ona, choć taka mała daje mi najwięcej radości w życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nagrody!:)
    1. Obserwuję jako: 92ana
    2. Na Faceeboku - nie posiadam :(
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://czytamysobie.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: annaszuba@op.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi to, że mogę robić to co lubię. Studiuję na kierunku z którego jestem zadowolona, mam prace, której nie zamieniłabym na żadną inną. Prowadzę bloga, przez co rozwijam swoje zainteresowania. Największą radość sprawia mi też myśl, że mam rodzinę i przyjaciół, którzy mnie wspierają. Czego chcieć więcej? :)

    Zapraszam też do mnie na małe rozdanie:
    http://czytamysobie.blogspot.com/2013/01/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: Cookie
    2. Na Faceeboku lubię jako: Ela M...R...
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: tak , lubinielubi.blogspot.com
    3. Adres e-mail: eelcia1986@interia.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Jest cała masa rzeczy ,które sprawiają mi ogrom radości i niestety jednej konkretnej nie potrafię wytypować .Mimo wszystko zdradzę ,że uwielbiam spedzać czas z mężem ,może to banalna odpowiedz , jednak my bardzo mało czasu mamy dla siebie , mąż duuuuużo pracuje i naprawdę każdy dzień spędzony razem jest wręcz na wagę złota . Dlatego zawsze muszę się nim nacieszyć na zapas i każde przytulenie ,czy pocałunek sprawiają mi największą radość . A tak po za tym równie duzo przyjemności dostarczają mi prezenty od mojego kochanego , zwłaszcza te kosmetyczne ;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Portiferole
    2. Na Faceeboku lubię jako: wyspy bergamuta
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: tak http://wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk
    3. Adres e-mail: portiferole@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Leżeć wtulona w mojego ukochanego M. z kubkiem gorącej czekolady i książką :)

    OdpowiedzUsuń

  7. 1. Obserwuję jako: jola kjhuj
    2. Na Faceeboku lubię jako : Kamila G
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://damoweprobki.blogspot.com
    3. Adres e-mail: kamciula8@o2.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: największą radośćią jest mój mały Tomek.Może to banalne ale tylko on potrafi nic nie robiąc rozbawić mnie i całą moją rodzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Tutti-Beauty
    2. Na Faceeboku nie lubię
    3. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://tutti-beauty.blogspot.com/p/rozdania_5348.html
    4. Adres e-mail: tutti_beauty@onet.eu
    5. Odpowiedź na pytanie: Po ciężkim i intensywnym tygodniu największą radością dla mnie jest możliwość zagrzebania się w swoich 4 kątach z kubkiem herbaty z sokiem malinowym i ciekawą książką. Do tego maseczka oczyszczająca na twarzy, maska nawilżająca na włosach, puchate skarpetki na stópkach i nic więcej do szczęścia mi nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję jako Ewa Cieslak
    2.Na Facebooku nie lubię
    3.Baner na pasku bocznym http://kosmetycznieizpasja.blogspot.com/
    4. email ewacieslak007@gmail.com
    5. Największą radość sprawia mi zajmowanie się moim cudownym czteromiesięcznym synkiem Szymonkiem, patrzenie na niego jak się rozwija, uśmiecha. Cudowne uczucie być mamusią!!! Zauważyłam, że nie jestem sama taka mamusią;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję jako: Malinowa chatka
    2.Na Facebooku lubię jako: Barbara W.
    3.Baner na pasku bocznym: http://malinowachatka.blogspot.com/
    4.Adres email: malnowachatka@gmal.com
    5. Największa radość, to poranek, kiedy moja córeczka wpada zaspana do mojego łóżka, i zaczyna się "tulać" do mnie, a kiedy pytam ją, czy kocha mamusię, odpowiada po swojemu "kak" i kiwa główką, na to wszystko wpada mąż z kubkiem parującej kawy z mlekiem i krzyczy, a ja was kocham obie moja czarodziejko i czarowniczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Iza Be.
    2. Na Faceeboku nie lubię / lubię jako:
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: pogodowa.blogspot.com
    3. Adres e-mail: izusc2@yahoo.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Moze to banalne ale najwiekszą radość sprawia mi bycie ze swoim meżczyzną :* mieszkamy od siebie prawie 600km i kazdy uczy się w innym miescie.. zeby się spotkać musimy wiele z siebie dac bo doba ma tylko 24h.:(

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Tanika i Wojtas
    2. Na Faceeboku lubię... Nie
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://dobredlaurody.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: tanika@mailmix.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawiają mi rodzinne wieczory, wspólnie z mężem i dziećmi, zabawa, śmiech, wspólne gotowanie, kolacja, wszędzie palimy świece, dobry film, tulenie się... Błogostan! Radość w sercu, uśmiech na twarzy i pozytywne emocje - kocham to ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    2. Na Faceeboku: nie
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: chelsea@onet.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi uszczęśliwianie innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Ewka501
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: ewka501@op.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi kiedy widzę jak moi bliscy są szczęśliwi i jak mogę coś dla nich zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: fraglesik
    2. Na Faceeboku lubię jako: Zuzanna K.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: fraglesik.blogspot.com
    3. Adres e-mail: fraglesik08@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Obecnie największą radośc sprawia mi moja maleńka 4-miesięczna chrześnica Tosia.:) Ostatnio nawet odkryła, że ma nóżki:D Jest taka pocieszna i słodka, że nie sposób się nie uśmiechnąć na jej widok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: Ewa TK
    2. Na Faceeboku lubię jako: Ewa Twardowska-Karolczak
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://timeforus-momandson.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: ewa.twardowska@interia.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Uśmiech mojego rocznego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodany baner! Przepraszam za opóźnienie

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: luckywoman
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: luckywoman0108@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Mi radość sprawia widok moich zadowolonych przyjaciół szczególnie, gdy są zakochani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako: always fashionable
    2. Na Faceeboku lubię jako: Della Show
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://thedellashow.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: dianusia154@wp.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Radość sprawia mi patrzenie na moje bawiące się kłębuszkami wełny dwa małe kotki.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: swiat.piekna1
    2. Na Faceebokulubię jako: Małgorzata Franas
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: tak
    3. Adres e-mail: http://mojswiatpiekna.blogspot.com/
    4. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej sprawiają mi przyjemność słodycze;) uwielbiam je! Dla mnie najskuteczniejsze lekarstwo na chandre, zawód miłosny czy brzydką pogodę ;) Uwielbiam! Zwłaszcza cukierki;) Choć wiem, że to nie zdrowe i tuczące to są takie dni w moim życiu, że nie potrafię się bez nich obejść;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: moooni-que
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://moooni-que.blogspot.com
    3. Adres e-mail: mon92@vp.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi uśmiech bliskich osób. Uwielbiam czuć, że są oni szczęśliwi. Gdybym miała worek pieniędzy zaczełabym od uszczęśliwiania ich :) tak wiele rzeczy chciałabym im podarować .. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: setfiretotherain
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://frozenmalibu.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: niezapominajki91@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Co sprawia mi największą radość? :) Największą radością dla mnie jest pomoc innym. Wiem brzmi to tak podniośle i altruistycznie, ale ja po prostu uwielbiam czuć się potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: barbara162
    2. Na Faceeboku lubię jako: Gosia M.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: Tak
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: barbara162@tlen.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi słuchanie muzyki;) różnej w zależności od nastroju. Zawsze mi pomaga;) Sprawia, że w dni beznadzieji potrafię się myślami przenieść daleko stąd, uciec do krainy marzeń;) I nabrać nadzieji i wiary na lepsze jutro;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: KosmetyczkaAni
    2. Na Faceeboku: nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: TAK http://kosmetyczkaani.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: kosmetyczkaani@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Największą radość sprawia mi, gdy mogę zrobić komuś przyjemność i widzę radość tej osoby - najczęściej robię takie niespodzianki mamie, kiedy bez zapowiedzi przyjeżdżam do domu na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako - stole my heart . ♥

    największą radość sprawiają mi moi najlepsi przyjaciele, rodzina . ♥

    e-mail - troolloolloo13@gmail.com

    notka na pasku bocznym - TAK - http://liive-while-we-re-young.blogspot.com/2013/01/210113.html

    fb - NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuje jako agnieszka Kalewicz
    na fb lubie:)
    baner tak- http://mysiunia25.blogspot.com/2013/01/rozdanie-na-bangla-zapraszam-chetnych.html
    mail- mysiunia25@gmail.com
    odpowiedz- największą radość sparawia mój synek, jak co dzień wita mnie uśmiechem, i tym uśmiechem kończy ze mna dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako lilithbb
    na fb lubię jako Beata G
    baner tak po prawej http://konkursowaja.blogspot.com/
    Adres e-mail: E-mail:lilithbb@wp.pl - gdyby jakimś cudem mi się poszczęściło proszę o kontakt i wyrozumiałość gdyż 1.02 idę do szpitala na operację :)
    odpowiedź: największą radość sprawia mi moje hobby - czyli opiekowanie się kwiatami. uwielbiam patrzeć jak rozwijają paki, rosną, są jak moje dzieci :) Zajmując się nimi czuję że robię równocześnie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako: Glamourka89
    2. Na Faceeboku lubię jako: Monika B.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://glamourka89.blogspot.com
    3. Adres e-mail: glamourka@op.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Co sprawia mi największą radość ? No ba, pewnie że testowanie kosmetyków:-) no a tak na poważnie fakt, że za 5 miesięcy zostanę po raz pierwszy mamusią:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:imponderabilia
    2. Na Faceeboku lubię jako żaneta bielecka
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga:nie
    3. Adres e-mail:zanka88@onet.eu
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawiają mi moje zwierzaki. Uwielbiam je i mam s sobie duże pokłady miłości, którą muszę się z kimś dzielić.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Kaśśś^^
    2. Na Faceboku lubię jako: Katarzyna Li
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: brak
    3. Adres e-mail:kasiulek1992@op.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi każda minuta spędzona w objęciach mojego ukochanego;)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: nicia725
    2. Na Faceeboku lubię jako: Nicola Pi.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://nicia725.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: nicia725@o2.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Spotkania z rodziną i przyjaciółmi ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję jako:Nina Gąsiorowska
    2. Na Faceeboku lubię jako: jw
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: nie mam bloga
    3. Adres e-mail: ninagasiorowska@op.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: szczery śmiech moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    2. Na Faceeboku lubię jako: Basia N.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi uśmiech ludzi którzy mnie otaczają ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako: Chic
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://emotivite.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: emotivite98@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi radość drugiej osoby, bo nie ma nic lepszego na świecie niż uśmiechnięty człowiek.

    OdpowiedzUsuń

  35. 1. Obserwuję jako: BarbaraTruth
    2. Na Faceeboku nie lubię
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: naskorze.blogspot.com
    3. Adres e-mail: truthka@onet.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi zanurzenie się w książce z kubkiem herbaty z imbirem.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję jako: kocham0zakupy
    2. Na Faceeboku nie lubię / lubię jako: Angelika Luiza K.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://kocham0zakupy.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: kocham0zakupy@interia.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi uśmiech ukochanych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako: Serenitka B
    2. Na Faceeboku lubię jako: Monika Bochman
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: akasha162@interia.eu
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi to gdy udaje mi się pozytywnie zaskoczyć moich bliskich, spełnić ich marzenia i sprawić że są szczęśliwi. Niczego więcej mi do mojego własnego szczęścia nie potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: you are beautiful
    2. Na Faceeboku lubię jako: Gabi Kobylak
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: gabipsuja@buziaczek.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największa radość? Kiedy widzę, że coś mi się udaje a ktoś to zauważa, docenia i podziwia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. . Obserwuję jako: Angelika Nieznane
    2. Na Faceeboku lubię jako: Angelika N.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://impossibleb.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: angelikanieznane@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawiają mi mecze piłki nożnej... tak mecze piłki nożnej mojego ukochanego zespołu za którym pojechałabym na koniec świata. Uwielbiam iść na stadion, stanąć w młynie koło samych znajomych twarzy w zimie pod kurtką bluza z herbem a na głowie czapka z rokiem założenia i rękawiczki z herbem a w cieplejsze dni bluzka z herbem i szal. Uwielbiam przychodzić do domu i powiedzieć wszystkim zmienionym głosem "ale się darłam, mogę jechać na wyjazd?". Drugą ulubioną rzeczą wyjazdy tam dopiero jest zabawa na całego, każdy z uśmiechem na twarzy przemierza kilometry tylko po to by 90 minut w upale bądź mrozie poczuć ten klimat trybun.Nie ważne gdzie ważne z kim się tam jedzie i w jakim celu... " wybrałyśmy życiową drogę, idziemy na wprost przez ogień w świecie gdzie każdy przechodzień może się okazać wrogiem" na ten temat mogłabym pisać jeszcze dłużej bo to jest co najbardziej uwielbiam....Nie kibicuje popularnemu klubowi z Hiszpanii, nie kibicuje najlepszemu klubowi na świecie, nie kibicuje nawet najlepszemu klubowi w Polskiej lidze, nie kibicuje klubowi który ma najwięcej fanów kibicuje klubowi tam gdzie się wychowałam " Czy wygrywasz czy nie" . :D

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako: Duśka
    2. Na Faceeboku lubię jako: Klaudia D.
    2. Baner na pasku bocznym adres bloga: http://factorybeauty.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: beautyfactory@spoko.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Największą radość sprawia mi kupowanie kosmetyków. Uwielbiam chodzić po drogeriach i patrzeć na produkty oraz je kupować. Iść do domu i w każdym produkcie odkrywać jego zalety i wady ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.