Moja wygrana już u mnie - Dafi - dzbanek filtrujący wodę.




Jakiś czas temu wygrałam zestaw Dafi - dzbanek Astra filtrujący wodę wraz z jednym filtrem Classic :)


Dzbanek Astra 3,0 L - System Classic

Dzbanek już jest w użyciu. I powiem szczerze, że woda wydaje mi się być bardziej krystaliczna niż dotychczas ;). Nie wiem, być może to złudzenie, ale wydaje mi się, że jest całkiem inna niż kiedyś.
Muszę zakupić nowy czajnik, aby ocenić czy nie będzie osadzał się kamień na nim ;)

Filtrujecie wodę czy nie korzystacie z tego typu "urządzeń"?

2 komentarze:

  1. Ja czekam też na taki dzbanek :)
    Wtedy chętnie zacznę używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja korzystam z brita odkąd zostałam mamą :) czyli dobre 7 lat

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.