Mój zakup: Emulsja do mycia ciała i włosów Cutishelp Mimi :)




Ostatnio zakupiłam 2 opakowania CutisHelp mimi - emulsji do mycia ciała i włosów. Jest to fenomenalny produkt, jak dla mnie najlepszy z jakim się spotkałam.


Produkt przedstawiałam bliżej W TYM POŚCIE. Uwielbiam go za całokształt :)


A przy okazji, być może jeszcze nie wiecie, że własnie trwa akcja promocyjna, w której za zakup czterech różnych kosmetyków Cutishelp mimi można otrzymać wybrany produkt Cutishelp mimi całkowicie gratis. Akcja trwa do końca marca, więc jeśli lubicie te kosmetyki to koniecznie zbierajcie paragony ;) Wszystkie szczegółowe znajdziecie TUTAJ :)

Czy jest tutaj ze mną jakiś fan tych kosmetyków ? :)

3 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.