Mój pierwszy ShinyBox już u mnie :)




Ostatnio skusiłam się na archiwalne pudełko ShinyBox, które właśnie do mnie dotarło :) Jeśli ciekawi Was, który miesiąc wybrałam zapraszam do dalszego czytania :)
Tak wygląda zawartość mojego pudełeczka :)


Te z Was, które śledzą pudełka Shiny pewnie wiedzą już, że powyższe produkty były dostępne w  październikowym ShinyBoxie :)


Szybka prezentacja zawartości :)

Dermedic- Żel wyszczuplający eliminujący cellulit (pełnowymiarowy, 99zł/200g)

Dermedic- Żel pod prysznic eliminujący cellulit (pełnowymiarowy, 39zł/100g) 

Błyszczyk Delia Active Calcium (pełnowymiarowy, 9,90zł/7ml)

L'occitane- Nawilżające mydło Shea- Werbena (pełnowymiarowy, 17zł/100g)

L'occitane- Mleczko do ciała Masło Shea (miniaturka- 95zł/250ml)

Jestem bardzo zadowolona z tego pudełeczka. Mydełko pachnie ślicznie, już podczas "dobierania się do zawartości pudełka poczułam jego zapach :) Błyszczyk również ślicznie - słodko - pachnie i ma bardzo ładny odcień, naturalnie wygląda na ustach. A zestaw Dermedic pomoże mi w mojej dalszej walce z cellulitem ;)

Jak Wam się podoba to pudełko ? 
Może też je macie ^^ ?

14 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam shinyboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczko, też się nad nim zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prezentacja i ciekawy zestaw, chyba sama kiedyś się skuszę na jakiś box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczko. Ja na swoje jeszcze się nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowałam się na wrześniowe, gdzie również był Dermedic ale seria Hydrain 3 :) Nad tym się zastanawiałam również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełeczko! I to wszystko za 29zł czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Wykorzystałam kod rabatowy i zapłaciłam całe 29zł :)

      Usuń
  7. Ja mam aż dwa boxy paxdziernikowe :) jedno zamówione na siebie drugie na mamę ;) kosmetykami podzielilysmy sie sprawiedliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na BIO pudełko. Może takie w Polsce będą :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to pudełko, jestem ciekawa jak sprawdzą się produkty antycellulitowe?

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba się! sama jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne te pudełeczko, ja ciągle się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie nad tym pudełkiem zastanawiałam się dobry tydzień, ale poczytałam recenzje i kremy anty cellulitowe nie okazały się takie, jakie bym chciała, by były - więc zrezygnowałam i dalej dzielnie się bronię przed Shiny, wyczekując przez okngo GlossyBoxa :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.