Mam swoje kalendarze, czyli wygrany u Roksi kupon rabatowy Okipaki został zrealizowany :)




Swoją wygraną na blogu Roksi chwaliłam się całkiem niedawno, choć było to w tamtym roku ;) O, dokładnie tutaj! Po długim procesie wybierania zdjęć - nie mogłam się zdecydować, które ostatecznie wybrać - zamówiłam 2 kalendarze foto, które w dniu dzisiejszym przyjechały do mnie. Jeśli ciekawi Was jak one wyglądają, zapraszam do dalszej części notki :)

Okipaki.com to miejsce, w którym z łatwością zaprojektujesz wyjątkowy prezent. Oferta obejmuje foto produkty, kalendarze imienne, a nawet torebki prezentowe i pudełka. Myślę, ze każdy znajdzie coś co mogłoby być prezentem bądź dodatkiem do niego. 

Wybrałam 2 x kalendarz ścienny A3 Foto (koszt 59,99). 
Fotokalendarz ścienny A3 z miejscem na Twoje zdjęcia oraz kalendarium na notatki. Błyskawicznie stworzysz efektowny i praktyczny prezent, który będzie przypominał o uwiecznionych przez Ciebie chwilach.
12 Twoich fotografii
wymiary: 30,8 x 44 cm
papier: wysokiej jakości kredowy matowy

Po zalogowaniu się na stronie przystąpiłam do projektowania swoich kalendarzy. Program bardzo szybko wczytuje zdjęcia, przy każdym z nich informuje nas o jakości zdjęcia, które można w miarę potrzeby odpowiednio obracać i kadrować. Program bardzo łatwy w obsłudze. W każdym momencie można podglądać jak wygląda całość. Oczywiście można dodać swoje ważne daty - zostaną zaznaczone na niebiesko oraz można zadedykować go /opisać/ tak, aby kalendarz stał się "bardzo osobisty":) Kalendarz jest profesjonalnie zrobiony, pierwsza strona to zbiór 12 zdjęć, które znajdują się w kalendarzu. Jakość papieru kredowego jest bardzo wysoka, kolory są żywe, zdjęcie nie są rozmazane, choć w dwóch przypadkach nie miałam "zielonego światła" ;)


Kalendarz "Nasz Synek" zostaje w moim domku, drugi natomiast będzie prezentem mojego synka dla jego babci w dniu jej święta ;)

Kalendarze zamówiłam w czwartek 10.01.2013r. o godz 2:52 (!) a dziś 11.01.2013 ok. godz. 16:00 były już u mnie. Po wykorzystaniu kuponu rabatowego zapłaciłam za nie 19,98 :)  Profesjonalnie zapakowane w karton, każdy kalendarz znajdował się na tekturach i był owinięty był  folią. Jestem pod wrażeniem !

Podejście profesjonalne, obsługa na najwyższym poziomie, a same kalendarze przerosły moje oczekiwania. Dodatkowo ta błyskawiczna realizacja zamówienia łącznie z dostawą sprawiają, że mam ochotę zamówić jeszcze jeden egzemplarz, tym razem jako prezent z okazji 20 rocznicy ślubu mojej siostry ;)

Jeśli szukacie wyjątkowego prezentu zachęcam Was do zapoznania się z ofertą okipaki.com.

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że kalendarze są już u Ciebie:) I duży + za wysyłkę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 kalendarze od OkiPaki i jestem bardzo zadowolona :)

    Przy okazji zapraszam na moje II rozdanie :

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2013/01/zapraszam-na-ii-rozdanie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taki kalendarz ;) U mnie było podobnie z wysyłką - aż nie dowierzałam że tak szybko zaprojektowali i wysłali ;)
    Zdjęcia synka urocze wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz, Babcia na pewno oszaleje z zachwytu gdy wnuczek wręczy jej taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.