Lakierowe swatche: Rimmel I Love Lasting Finish 198 Azure :)




Ponad miesiąc temu w moje posiadanie wpadł lakier Rimmel I Love Lasting Finish w kolorze oznaczonym numerem 198 i nazwą Azure. Jeśli jesteście ciekawe jak prezentuje się na paznokietkach zapraszam do galerii w dalszej części postu.

Lakier otrzymałam jako prezent do zakupu podkładu Rimmel. O tych właśnie zakupach pisałam w tej notce


Lakier jest w klasycznej buteleczce o pojemności 8ml. Pędzelek jest wygodny w użytkowaniu, choć mógłby być ciut cieńszy. Aby uzyskać ładne krycie bez prześwitów i smug konieczne są dwie warstwy lakieru. Na szczęście lakier szybko wysycha i można bez obaw powrócić do codziennych obowiązków. Jeśli chodzi o trwałość to bez szwanku wytrzymuje 2 dni. Niestety później są widoczne starte końcówki, które "psują" cały efekt, jednak sporo lakierów tak ma ;) Kolor 198 jest genialny - niebieski z metaliczną głębią :) Już w pierwszej chwili gdy ujrzałam ten lakier zapragnęłam go mieć. Jest inny, nigdy wcześniej nie spotkałam takiego koloru. Na pazurka prezentuje się świetnie. Uwielbiam go :)


Jak Wam się podoba efekt końcowy ?

11 komentarzy:

  1. dokładnie ten sam kolorek znalazłam w sierpniowym shinybox ;)
    Bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam, dostałam w wakacje przy zakupie pudru - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, jak letnie niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam ale jeszcze nie wypróbowałam. Efekt na paznokciach bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przepiękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, a paznokcie sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor. Mam żółty z tej serii, nie wygląda już tak kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. SWIETNY KOOREK WYBRALAS , UWIELBIAM TE LAKIERY

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do koca lubię lakiery perłowe ale muszę przyznać, że te Rimmela są nawet niezłe :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.