Kurier dostarczył: Idealnie dobrana do naszych potrzeb, czyli paczka kosmetyków Tołpa :)




Całkiem niedawno otrzymałam paczkę z kosmetykami firmy Tołpa. Kosmetyki zostały dobrane przez specjalistów specjalnie dla nas, dla mnie i mojego eM, uwzględnione zostały nasze typy skóry i strefy problematyczne ciała :) Co też znalazło się w paczce ... jeśli jesteście "głodni tej wiedzy" zapraszam do dalszej części notki :)


Tołpa wyróżnia się specjalistycznym podejściem do pielęgnacji skóry oraz zapobieganiu i rozwiązywaniu problemów o charakterze dermatologiczno-kosmetycznym. 


W paczce znalazłam następujące kosmetyki :)
 Pielęgnacja mojej twarzy :)
 Nasza pielęgnacja pod prysznicem :)
 Pielęgnacja mojego ciała :)
 Pielęgnacja twarzy mojego eM :)

Mając spis kosmetyków, które zostały dla nas wybrane wiedziałam jakiej ilości mam się spodziewać, jednak gdy paczuszkę już otrzymałam i fizycznie mogłam cieszyć się naszym przydział, oniemiałam z wrażenia :) Ilość imponująca, prawda ? Chyba muszę zakupić szafeczkę na naszą tołpę :D Z całą pewnością w naszej łazience to ona teraz króluje :D
Zabieramy się za testowanie, opiniami oczywiście się podzielę z Wami za jakiś czas :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiej wielkiej paki!
    Ja bardzo lubię Tołpę i mam kilka produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czkam na recenzje;) Do tej pory nie polubiłma sie z Tołpa, ale może po prostu nie dobrałam odpowiednich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Fantastycznie!
    Tołpa ma świetne kosmetyki i na prawdę zazdroszczę takiej paki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę !! uwielbiam Tołpę, ale niestety przez duże ceny nie mogę sobie na nią pozwolić zawsze kiedy chcę.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no kochana zawartość paczki robi wrażenie , gratuluję ;-)
    Będziesz miała teraz całe ręce roboty, aby to wszystko opisac :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście paczka imponująca, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale paczka:) Miłego testowania. Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka ilość świetnych kosmetyków cieszy podwójnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wow jaka duża, fajna paczucha! Zazdorszcze i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zapraszam Cię na mega duże rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna paczuszka, jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się kosmetyki pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczka:)

    Zostałaś przeze mnie otagowana:)

    http://www.lusia1982.blogspot.com/2013/01/its-only-picturetag.html#more

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, pokaźna przesyłka :) życzę udanych testów, no i czekam na Wasze opinie :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.