Kulinarnie: Rosół i Nitka cienka, czyli domowy obiad z Makaronem Wielickim :)




Uwielbiam rosół, jednak tak naprawdę to uwielbiam wyjadać makaron z rosołu. Dziś u mnie na obiad był  rosół domowy z makaronem Nitka cienka, który otrzymałam od P.P.H. Wytwórnia Makaronów S.c. J.G. Majka.


Makaron przed ugotowaniem wygląda tak :) Nitki są 'zakręcone' i proste :)


Makaron bardzo smaczny. W podanym czasie przygotowania nie rozgotował się, nie stał się nadmiernie miękki. Był idealny, al dente. Taki jak lubimy :) Rosół smakował z nim wyjątkowo, a ja skusiłam się na podwójną dokładkę, makaronu do rosołu ;) 


A Was co dziś na obiad ?

5 komentarzy:

  1. Śliczny talerzyk i zupka też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talerzyk to mój ulubiony od dobrych paru lat ;)

      Usuń
  2. A u mnie dziś będzie ogórkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam u mnie dziś też rosołek
    a talerzyk Knorr???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Oczywiście, Knorr. Szkoda, że już nie ma takich akcji promocyjnych ... :( Chętnie bym powiększyłam swoją kolekcję o kolejne talerzyki :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.