Green Pharmacy, drzewo herbaciane a higiena intymna - słów kilka na te tematy :)




Higiena intymna jest równie ważna jak pielęgnacja ciała, dlatego też dzisiejsza notka będzie o mydle do higieny intymnej marki Green Pharmacy.


Jakiś czas temu zaczęłam stosować mydło do higieny intymnej "Drzewo herbaciane", które ma właściwości antybakteryjne i przeciwzapalne. Butelka o pojemności 370 ml wykonana jest z ciemnego plastiku jednak do złudzenia przypomina brązowe szkło. Zakończona jest praktycznym dozownikiem, który z wielką dokładnością i precyzją "podaje" żelową substancję w kolorze transparentnej zieleni, czyli jest po prostu przezroczyste z nutką zielonego :P 


Etykieta jest czytelna i zawiera wszystkie ważne informacje. Można z niej wyczytać:


Mydełko jest dość gęste i jednocześnie bardzo wydajne, dzięki dozownikowi staje się kosmetykiem na dłuższy okres czasu. Wspomniany dozownik to moja ulubiona forma aplikacji w tego typu produktach, jest ona najszybszym sposobem, aby w błyskawicznym tempie zadbać o "te" miejsca, tak delikatne i ważne dla każdej z nas. Zapach jest ziołowy, orzeźwiający i świeży. Mydełko idealnie sprawdza się. Pienie się delikatnie i bez problemów spłukuje ;) Doskonale dba o strefę intymną, łagodzi podrażnienia i drobne infekcje, regularnie stosowane zapobiega ich nawrotom. Pozwala poczuć się świeżo i komfortowo na długi czas. Co dla mnie ważne, mydło nie podrażnia, ani nie uczula. Sprawia, że jego stosowanie jest naprawdę przyjemne i co również ważne - skuteczne.


Higiena intymna jest dla mnie bardzo ważnym aspektem, dlatego też preparaty tego typu wybieram starannie. Mydło to sprawuje się świetnie, pokochałam je za skuteczność w działaniu, dlatego też pozostanę mu wierna oraz z chęcią poznam inne opcje zapachowe.

2 komentarze:

  1. Z pewnością się na nie skuszę...jak tylko wykorzystam litry zapasów które zalegają mi na łazienkowych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.