Farmona, Sweet Secret, Szarlotkowy peeling do mycia ciała



Z całą pewnością każdy zna zapach szarlotki, ale czy każdy zna "szarlotkowe produkty do ciała" od Farmony - peeling i masło - wspaniała seria. Dziś kilka słów o tym pierwszym: szarlotkowym peelingu do ciała :) Czyż nie brzmi wspaniale i zarazem smakowicie ?


Produkt już z nazwy i wyglądu opakowania skutecznie kusi aby bliżej mu się przyjrzeć.
Etykieta opakowania kusi szarlotką i bitą śmietaną. Gdybym tylko mogła - zjadłabym w każdym momencie tak wspaniały kąsek ;) Z tyłu na opakowaniu znajdziemy ciekawie brzmiący opis produktu ;)


Oczywiście znajdziemy też składniki :)


Dotychczasowe peelingi, które miałam okazję używać znajdowały się w słoiczkach, małych buteleczkach (100ml) bądź tubach, ten jest w sporej butelce - coś nowego dla mnie. Butelka idealnie wyprofilowana, dobrze leży w dłoni, nawet mokrej od wody. Zamykanie z tych moich ulubionych, czyli "na klik" :)


Peeling stawiam na zamknięciu, czyli akurat do góry nogami - znacznie mi to ułatwia natychmiastowe dozowanie peelingu. Ponieważ kosmetyk jest bardzo gęsty stawianie go "tak jak przewiduje producent" wiąże się z długim oczekiwaniem, aż kosmetyk spadnie do nakrętki, co każdorazowo musi zostać poprzedzone kilkoma machnięciami butelką ;) Co ważne - mała ilość w zupełności wystarczy, aby dokładnie się umyć i wy-peeling-ować :) Jedyne co bym zmieniła to kolor buteleczki na przezroczysty, aby można było kontrolować ile kosmetyku pozostało. Butelka jest z białego tworzywa, które uniemożliwia obserwowanie co? , gdzie? i kiedy? - czyli ile peelingu jeszcze mamy i kiedy zakupić kolejny ;) A zakup kolejnego to w moim przypadku oczywiste, a to dlatego że: 
- doskonale ściera martwy naskórek pozostawiając skórę odpowiednio nawilżoną, gładką i aksamitną;
- jest niezwykle gęsty przez co jest bardzo wydajny;


- drobiny ścierające choć pozornie małe są niezwykle ostre - peeling doskonale nadaje się do ścierania i intensywnego masażu stref problematycznych tudzież zwiększonego zainteresowania ;) typu: pupa, uda, brzuch i biodra:) Doskonale sprawdza się na kolanach, ramionach, plecach :)
- nadaje się do codziennego stosowania - skóra zachwyca idealną gładkością i aromatycznym zapachem
- nie powoduje: podrażnień, uczulenia, ściągania skóry i innych nieprzyjemności ;)
- dostępny jest w większych drogeriach po niskiej cenie :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Jeśli jeszcze nie miałyście okazji poznać tego peelingu to szczerze Was zachęcam - warto to uczynić !
Może któraś z Was miała inny zapach z tej serii - który polecacie ?

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zapach, peelingu nie próbowałam, jednak masełko uwielbiam :)
    Recenzja bardzo ciekawa, muszę go kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MMMM... jako wieczny fan szarlotki i wszystkiego, co pachnie nia, na pewno bym wyprobowala peeling :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnie cudnie :) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. No znow ktos mnie nim kusi ;( A tak a propos- ja oblecialam pol Wroclawia i walbrzycha i nigdzie go nie znalazłam- zazdroszcze jeżeli u ciebie jest dostępny stacjonarnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogerie Natura i Dayli - tam znajdziesz na 100 % :) ... o ile nie wykupili.

      Usuń
  6. Recenzja kusząca, a szczególnie opakowanie peelingu :P. Trzeba by kiedyś się wybrać i go poszukać na mieście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji go przetestować, ale chętnie spróbuję :)
    Zapraszam do mnie. Na razie zaczynam i niewiele się dzieje, ale może ci się spodoba. Gdybyś chciała poobserwować byłoby mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezla lipa ze nie ma w niemczech do niego dostepu:( wogule do polskich kosmetykow:( ale pocieszam sie tym ze jak tylko pojade do Berlina w odwiedziny to zawitam przy okazji na granice i moze wtedy uda mi sie go gdzies dorwac:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.