Budyń z sokiem, czyli podwieczorek z syropami Premium Rosa :)




Chcę Wam troszkę apetyt poprawić :) i dlatego też postanowiłam opublikować ten post :)
Pewnie każdy je jakiś podwieczorek, czasami warto sięgnąć po coś "banalnie prostego", uzupełnić małym dodatkiem i ... rozkoszować się smakiem :) 

Jako mała dziewczynka uwielbiałam bardzo często, praktycznie codziennie, jeść budyń z sokiem owocowym, Nie ważne było jaki budyń ma smak, liczył się dla mnie smak soku. Zawsze prosiłam mamę, aby dała mi porzeczkowy lub truskawkowy. Te dwie wersje to moje ulubione i do dziś tak też jest.

Uwielbiam smak i zapach wczesnych truskawek, które niesamowicie pieszczą podniebienie, natomiast kwaskowatość czarnej porzeczki (zjadanej prosto z krzaczka) sprawia, że moje kubki smakowe przeżywają istne szaleństwo.

Jakiś czas temu otrzymałam do bliższego poznania:
 


Syrop z truskawek jest niesamowitym wspomnieniem dzieciństwa. Po otwarciu butelki wydobywa się wspaniały zapach truskawek, a po rozcieńczeniu z wodą - smakuje orzeźwiająco. Idealnie nadaje się tez jako sos do jogurtów, wypieków, lodów i innych deserów.







Syrop z czarnej porzeczki jest gęsty, o ciemnej barwie i mocno wyrazistym smaku. Wspaniale nadaje się do przyrządzania napojów, jak również aperitifów (po dodaniu do białego schłodzonego wina). 




Smak tych syropów przywołał wspomnienia z okresu mojego dzieciństwa.
Smaczne, odpowiednio gęste właśnie, w ładnych butelka z czytelnymi etykietami. Świetnie nadają się do rozrobienia z wodą, idealnie uzupełniają herbatkę (której nie słodzę) i nadają jej wyjątkowy kolor, smak i aromat oraz jako dodatek np. do budyniu! Uwielbiam je!



Budyń, z którym sokiem "przemówił" do Was ?
Lubicie owocowe syropy ? Do czego je dodajecie ? Jaki smak jest Waszym ulubionym ?

9 komentarzy:

  1. pycha! uwielbiam budyń czekoladowy z jagodami....:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma nic lepszego jak budyń z sokiem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, ale mi narobiłaś smaku, chyba się wproszę na ten podwieczorek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm nnie przepadam za budyniem ale z tym syropem bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Premium Rosa! Mój zdecydowany faworyt to malina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym tylko mogła namówić dzieci na budyń...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, bez takich pyszności... ja tu próbuję trzymać dietę.;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.