Biały Jeleń Premium - Hipoalergiczny żel do mycia twarz z oczarem wirginijskim - recenzja.




Odkąd pamiętam Biały Jeleń zawsze kojarzył mi się z szarym mydłem, którego w rodzinnym domu było pod dostatkiem. Ale ja nie o mydle chciałam pisać ....Jeszcze w tamtym roku otrzymałam paczuszkę od Polleny Ostrzeszów, w której znalazłam niesamowicie niebieski żel do mycia twarzy z oczarem wirgilijskim. I to o nim będzie ten post.



Na etykiecie można przeczytać:


Produkt znajduje się w poręcznej butelce, której pojemność wynosi 200ml. Buteleczka jest przezroczysta i doskonale widać ile żelu ubyło. Zakończona jest nakrętką, która ma coś w rodzaju zamknięcia typu klik. Wystarczy nadusić w odpowiednim miejscu a ukaże się dzióbek - dozownik :) 


Żel ma niesamowity kolor - śliczny błękit, który urzekł mnie od pierwszego momentu. 


Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny. Konsystencja żelu jest raczej rzadka, jednak nie sprawia większych problemów podczas dozowania, aczkolwiek czasami lubi "cofnąć się" do buteleczki ;)


Żel jest niesamowicie wydajny, dobrze się pieni - wystarczy odrobina, aby dokładnie umyć twarz, która po umyciu jest odświeżona i doskonale oczyszczona. Dodatkowo nie występuje efekt ściągania skóry, żel nie podrażnia i nie uczula. 


Moja cera uwielbia ten żel ! Odwdzięcza się tym, iż nie świeci się nadmiernie i jest matowa przez długi czas.
Premium żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim jest produktem delikatnym i wydaje się być stworzony z myślą o mojej twarzy. Spisuje się świetnie i z całą pewnością zakupię go jeszcze nie jeden raz. Jestem nim zachwycona.

Znacie ten produkt ? A może jakiś inny Biały Jeleń Was zachwycił ? Koniecznie napiszcie.

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam żelu do mycia twarzy z tej firmy ;/ muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad tym żelem i chyba muszę go poszukać, bo wykańczam powoli zapasy i za chwilę zrobi się na niego miejsce ;) a nadaje się do demakijażu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zielony i jest średniakiem, nie robi nic złego ale i nic specjalnego.
    Chcę wypróbować też niebieski, może da większy efekt odświeżenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie przeczytać taką recenzje, w najbliższym czasie mam dostać ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.