AA Make Up Beauty Balance /BB/ krem - recenzja.




Kremy BB już dawno zyskały popularność, jednak ja zdecydowałam się na niego jakoś pod koniec listopada minionego roku, kiedy to firma AA wypuściła na rynek swój krem BB :) Jaki jest i czy sprawdził się u mnie ? O tym w dalszej części :)

Producent informuje:
Beauty Balance BB krem to jeden produkt, który odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry: nawilża, rozświetla, wyrównuje koloryt i chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV.
Skład kremu BB AA Make Up został wzbogacony o Aquaxyl. Jest to składnik pochodzenia naturalnego będący połączeniem glukozy z pszenicy i ksylitolu z drewna brzozowego o silnym działaniu nawilżającym i regenerującym.
Dodatkowo BB Krem matuje skórę dzięki aktywnym mikrogąbeczkom z nylonu, które pochłaniają nadmiar sebum.
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami i skóry.

Z tubki wyczytamy :)


Znajdziemy również skład:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl triazone, Glycerin, Isohexadecane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dibutyl Adipate, Dicaprylyl Carbonate, Octocrylene, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, Xylitylglucoside, Polyester-7, Squalane, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Cholesterol, Ceramide NP, Myristyl Myristate, Tocopheryl Acetate, Borago Officinalis Seed Oil, Anhydroxylitol, Xylitol, Panthenol, Glyceryl Behenate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Hydrogenated Palm Oil, Allantoin, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Silica, [+/- CI 77891 Titanium dioxide, Cl 77492 Iron Oxides, Cl 77499, Cl 77491.

Mała, zgrabna tubka z czytelną etykietą jest zamknięta mocnym "klikaczem", który daje mi pewność, że krem zostanie w środku a nie zrobi mi niespodzianki, kiedy wrzucę go do kosmetyczki lub torebki. Tubka ma 30ml i jest miękka, co znacznie poprawia aplikację i wydobywanie odpowiedniej ilości kremu.

Posiadam krem BB w odcieniu jasnym. Na początku może wydawać się, że jest on stanowczo za ciemny jak na "jasny odcień", jednak mimo tego krem bardzo ładnie stapia się z jasną karnacją, jakby dostosowuje się do niej, jednocześnie sprawia, że cera staje się promienna.


Konsystencja kremu jest gęsta a dzięki temu wydajność jest rewelacyjna. Z łatwością aplikuje się krem, który podczas nanoszenia sprawia wrażenie musu, jednocześnie ładnie wchłania się i stapia z cerą. Twarz w szybkim tempie zyskuje świeży, lekki, naturalny i zdrowy wygląd. 

Krem BB od AA pozwala zakryć drobne niedoskonałości i lekkie przebarwienia, ponieważ w delikatnym stopniu wyrównuje koloryt skóry pozwalając uzyskać minimalne jej rozświetlenie. Co ważne nie uczula i nie podrażnia. Po zastosowaniu tego kremu twarz jest odpowiednio nawilżona, jedwabiście gładka i wygląda na zdrową. 

Krem BB jest dla mnie bardzo dobrym rozwiązaniem. Gdy nie mam żadnych planowanych wyjazdów i nie potrzebuję pełnego makijażu stosuję właśnie krem BB od AA. Dzięki niemu mogę cieszyć się promiennym i zdrowym wyglądem w minimalnym nakładzie czasu i kosmetyków :) Jeden mały krem BB /od AA/ o wielozadaniowym działaniu - polubiłam się z nim bardzo i chętnie po niego sięgnę kolejny raz, kiedy skończy się to opakowanie :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Jakie są Wasze doświadczenia z kremami BB - macie jakieś swoje ulubione, po które warto sięgnąć ? koniecznie piszcie w komentarzach, może następnym razem wybiorę coś równie fajnego jak ten BB od AA :)

6 komentarzy:

  1. Z tej firmy jeszcze kremu BB nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. moje zdanie takie samo jak Twoje, gdy nie mamy żadnego wielkiego wyjścia jest jak znalazł, w domowym zaciszu tez trzeba dobrze wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo popieram koleżankę wyżej, obserwuję :)

      Usuń
  3. Miałam dwa kremy BB - z Maybelline i Garniera. Z pierwszego byłam zadowolona, ale stosowanie drugiego - nie było przyjemne ;/
    Otagowałam Cię na moim blogu - mam nadzieję, że nie będziesz zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOo... nie wiedziałam,że AA wypuściło BB krem!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.