Zdrowa i gładka cera, czyli recenzja suplementu diety Bratek Plus firmy Avetpharma.




Czym jest Bratek Plus ? To suplement diety poprawiający stan skóry. Skończyłam go przyjmować i chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami na jego temat.


Dla przypomnienia przytoczę tekst, który można znaleźć na stronie producenta. O Bratku Plus producent pisze o nim tak: Zawiera połączenie ziela fiołka trójbarwnego z cynkiem, który wspiera jego działanie. Wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego wpływa korzystnie na stan skóry poprzez wspieranie procesów przemiany materii, co pomaga eliminować z organizmu szkodliwe substancje. Cynk uczestniczy w przetwarzaniu kwasów tłuszczowych, co wpływa na funkcjonowanie gruczołów wytwarzających łój. 


Moja cera nie należy do łatwych. Jest mieszana/tłusta z widoczną gołym okiem strefą T. Cechą charakterystyczną są również rozszerzone pory, które regularnie "zwężam" ;) odpowiednimi kremami.

Bratek plus w widoczny sposób zmienił na lepsze kondycję moje skóry. Pierwsze efekty stosowania suplementu zauważyłam po ok. 2 tygodniach zażywania go. Zaskórniki, które pojawiały się dosyć często stały się rzadkim zjawiskiem. Pory skórne są wyraźnie mniejsze i to bez zastosowania specyfików 'celowych'. Oczywiście nadal stosuję kremy do cery mieszanej/tłustej, które za zadanie mają zwężać je i matować cerę. Bratek Plus wygładził moją cerę, która zyskała zdrowy odcień i blask. Miło jest widzieć zauważalne efekty wiedząc, że suplementacja działa i czas na jej przyjmowanie nie był stracony.


Bratek Plus to małe tabletki, które są okrągłe i nie sprawiają problemów z połykaniem ich. Oczywiście zażywałam je zgodnie z zaleceniami producenta, który informuje by nie przyjmować więcej niż 2 tabletki w ciągu doby. I tak też robiłam - brałam 2 tabletki podczas posiłku, jedną po śniadaniu, a drugą po kolacji. :) Smak i zapach tabletek jest nieuciążliwy, naturalny i nie powodował u mnie niechęci przyjmowania ich. Opakowanie to 50 tabletek, które znajdują się w dwóch blistrach.


Jestem zadowolona z efektów! Cieszę się, że Bratek Plus sprawdził się u mnie. Mała tabletka, która ma w sobie moc :) Chętnie zakupię kolejne opakowanie "dla podtrzymania" efektów kuracji.
Na stronie producenta przeczytacie fachowe informacje na  temat tego suplementu - KLIK!


A Wy macie skórę idealną czy też posiłkujecie się suplementacją, aby taką mieć ?

2 komentarze:

  1. Z opisu rewelacja, szukam czegoś sprawdzonego dla córki więc pewnie się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze nie wiedziałam, że jest taki sobie bratek w tabletkach. Ja też mam mieszaną cerę ze skłonnościami do zaskórników i wyprysków. Niedawno złapały mnie stawy i kupiłam sobie flexit i powiem szczerze że jest super niby na stawy, a cera tez jakby lepsza bo ma kolagen, kwas hialuronowy i inne.
    Myślę że poszukam tego bratka bo lubię eksperymentować.
    Pozdrawiam Maya :*:*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.