Venita Błyszczyk Extreme Shine Vivien # 604 - Recenzja




Choć może aktualnie nie jest sezon na błyszczyki to ja właśnie przychodzę z recenzją "takiego jednego" ;) Pod lupę poszedł błyszczyk Extreme Shine Vivien numer 604 od firmy Venita.


Błyszczyk jest bardzo fajny, kolorystycznie bardzo mi odpowiada. Jest to delikatny róż w naturalnym odcieniu, zawiera w sobie drobinki brokatu, które w niczym nie przeszkadzają, dodatkowo pięknie mienią się w świetle.  


Błyszczyk nie klei się i nie zbiera w załamaniu ust. Ładnie, delikatnie podkreśla usta dając im niesamowity blask.


Obecnie nakładam go na warstwę pomadki ochronnej - trzyma się idealnie i jest niezwykle trwały. Lubię tą formę aplikacji :) Opakowanie jest typowe, aplikator to puszysta końcówka, która nabiera odpowiednią ilość kolorowej substancji ;) 


Błyszczyk można precyzyjnie i szybko nałożyć na usta bez konieczności przeglądania się w lusterku. Lubię go "nosić" i z chęcią powiększę swoją kolekcję o inne kolorki :)

Znacie te błyszczyki ?

8 komentarzy:

  1. Nie znam żadnych kosmetyków tej firmy ;) Gdzie można je znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze, sama mam problem aby znaleźć je stacjonarnie. Widziałam w kilku drogeriach internetowych produkty Venita. Trzeba szukać ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Uwielbiam błyszczyki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie wiem gdzie znaleźć produkty tej firmy :( A błyszczyk wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w drogeriach internetowych. Stacjonarnie sama mam problem je znaleźć. Pytałam u siebie i niestety nigdzie nic nie ma :(

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolorek :) Ja z Venity otrzymałam do przetestowania szampon pokrzywowy i krem na zimę do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe produkty otrzymałaś. Czytałam o tym kremiku. Wydaje się fajny :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.