Świąteczny TAG - Święta jeszcze bardziej magiczne




Zostałam oTAGowana przez Nusinkę, autorkę bloga nusinkowo.blogspot.com - Dziękuję :)

Zasady TAGu:
Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)


Zastanawiałam się chwilkę nad tym, czy moje święta mogą być jeszcze bardziej magiczne niż dotychczas, ponieważ corocznie wydaje mi się, że ten czas jest wyjątkowo magiczny i już chyba bardziej magiczny nie może być ;) 

Z racji tego, iż co roku święta spędzamy w dużym, rodzinnym, wielopokoleniowym gronie sama przygotowuję wszystkie "przydzielone" mi świąteczne potraw. Jednak w tym roku mam "świadomego, małego pomocnika", który swoją ciekawością świata i ogromną chęcią pomocy jest wszędzie i na pewno mi pomoże podczas robienia makowca i pieczenia świątecznych ciasteczek oraz wspólnie przygotujemy tradycyjne makiełki :)

Święta w rodzinnym gronie to nie tylko zajadanie się tradycyjnymi potrawami i goszczenie się ;) Z całą pewnością w naszym harmonogramie świąt znajdzie się miejsce na spacery oraz kulig dla dzieci, jeśli tylko pogoda dopisze :) Oby dopisała, bo sama chętnie wezmę w nim udział z moim małym urwisem ;) 

Dodatkowo, aby umilić sobie czas oczekiwania na ten magiczny czas i jednocześnie mieć "swój większy wkład w prezenty"z moim małym urwisem będę robić ozdoby z masy solnej (pierwszy raz ;) Mam nadzieję, że wyjdą i będą nadawały się do sprezentowania jako dodatkowy upominek :D


A Wasze święta mogą być jeszcze bardziej magiczne ?

TAGuję:

1 komentarz:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.