Skrzynka pocztowa: Próbki kosmetyków Mustela




Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z próbkami kosmetyków Mustela, ale zupełnie zapomniałam o nich. Dlatego dopiero dziś prezentuję Wam to co otrzymałam.

W kopercie znalazłam próbki, o które poprosiłam - znajdowały się w niebieskiej kosmetyczce, swoją drogą bardzo fajnej i w sam raz do torebki ;)


O możliwości przystąpienia do Klubu Mustela pisałam TUTAJ.
Po rejestracji napisałam prośbę o próbki interesujących mnie kosmetyków.

Znacie któryś z tych kosmetyków ?

4 komentarze:

  1. oo jaki duży zestaw! U mnie były tylko 4 próbki. Miłego testowania :)

    A kosmetyczka idealnie sprawdza się w torebce - w końcu mam w niej porządek i widzę, co mam w środku bez konieczności jej otwierania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, sporo :)
    Szkoda tylko, że po jednej saszetce ... ciężko wyczuć po 1 - 2 zastosowaniach czy warto kupić ... , może w aptece poszukam próbeczek :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.