Skrzynka pocztowa: Pollena Ostrzeszów i Biały Jeleń :)




Dziś w mojej skrzynce pocztowej znalazła się paczka z firmy Pollena Ostrzeszów, której flagową serią jest Biały Jeleń.


Na stronie producenta można przeczytać: Biały Jeleń to linia hipoalergicznych produktów stworzonych z myślą o osobach z problemami skórnymi i skłonnościami do alergii.  Są to zarówno kosmetyki do higieny osobistej : mydła, żele pod prysznic, produkty do higieny intymnej oraz szampony i płyny do kąpieli jak również detergenty w postaci proszków do prania, płynów do prania i płukania ubrań.


W mojej paczce znalazłam jeden pełnowymiarowy produkt Biały Jeleń Premium Żel do twarzy z oczarem oraz próbki poniższych kosmetyków:
- Biały Jeleń Premium Żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem,
- Biały Jeleń Żel do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką,
- Biały Jeleń Szampon do włosów Ocet jabłkowy,
- Biały Jeleń Szampon do włosów  Orzech włoski,
- Biały Jeleń Żel & Szampon dla mężczyzn 2 w 1 z nanominerałami.

Z całą pewnością zrecenzuję produkt pełnowymiarowy, a jeśli chodzi o próbki, to się okaże, jeśli zachęcą mnie do kupna pełnowymiarowego produktu to recenzja również się pojawi :)

Jak Wam się podoba paczuszka ? Znacie Białego Jelenia ? Stosujecie coś z tejże serii ?

6 komentarzy:

  1. Zawsze mnie kuszą jak widzę na półkach:) mam zamiar kupić jakiś ich szampon, może będzie delikatniejszy od zwykłych szamponów :)

    Pozdrawiam

    www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam zel do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Mydło Szare z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żel z oczarem jest rewelacyjny, pomógł mojej córce uporać się z trądzikiem.
    mi spasował ten z aloesem i ogórkiem a także szampon do ciemnych włosów.
    generalnie jestem bardzo zadowolona z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele dobrego czytam ostatnio o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam o nich podobna paczkę i zabieram się do testowania. Ale przyznam, że uwielbiam delikatne, naturalne produkty

    Pozdrawiam
    kosmetykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.