Skrzynka pocztowa: MudSpa i Krymskie Błoto Wulkaniczne




Otrzymałam przesyłkę, w której znalazłam Krymskie Błoto Wulkaniczne :) O możliwości testowania tego produktu pisałam TUTAJ. Jeśli jesteście ciekawe jak to wygląda zapraszam do dalszej części notki :)

Błoto wulkaniczne posiada silne właściwości oczyszczające, przeciwzapalne, łagodzące, stymulujące wydalanie toksyn oraz kwasu moczowego z organizmu.
Regeneruje komórki organizmu dostarczając mikroelementów i pierwiastków śladowych. Stymuluje cyrkulację krwi, nadając skórze życia i blasku.
Nawilża, oczyszcza, goi, zapewnia organizmowi niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania łatwo przyswajalnych składników pochodzenia naturalnego.

Firma MudSpa przysłała do mnie próbkę wielkości 50ml znajdującą się w plastikowym pojemniczku, typowym dla wielu kremów :) Powiem szczerze, iż myślałam, że będzie to coś większego lub przynajmniej opakowanie będzie bardziej opisane. Myślałam tak, ponieważ widziałam wcześniej jak wygląda pełnowymiarowy produkt ;) Jednak rozumiem, iż firma dopiero "rozkręca się" i z biegiem czasu na pewno udoskonali próbki do testów :)

A więc zobaczcie jak się prezentuje moja testowa wersja ;)


Mały słoiczek



a w nim błotko :)



I jak Wam się podoba, co o nim sądzicie ?
Przetestuję i zdam relację jak się błotko spisało :) Ciekawe czy będzie wydajne ;) Chyba tylko jeden duży zabieg mnie czeka ... a może się mylę ?; )
A Wy skorzystałyście z możliwości otrzymania próbki i przetestowania tego błotka ? :)

6 komentarzy:

  1. Do mnie jeszcze nie doszło :) Kurcze myślałam, że to będzie normalne opakowanie a tu jakaś odlewka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zostałam wytypowana do testowania, ale jeszcze nie otrzymałam swojej przesyłki. a jaką pojemność otrzymałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek to typowe 50ml, ale błotka jest troszkę mnij chyba ;)

      Usuń
  3. U mnie dziś również błoto wulkaniczne z MudSpa. Rozpoczynam testowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs u mnie :)

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt do testowania, czekam na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te błotko ja czekam na swoje i sie doczekac nie moge :) ja poczatkujaca zapraszam do mnie http://doris695.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.