Skrzynka pocztowa: Farmona i Sweet Secret Szarlotkowy peeling do mycia ciała i Szarlotkowe masło do ciała oraz Herbal Care Szampon pokrzywowy.




Ciągle czekam na kilka paczuszek, ale dziś dotarła do mnie wyczekana, bo niesamowicie aromatyczna i kusząca paczuszka z kosmetykami Farmona.

Najbardziej wyczekiwany przeze mnie był zestaw szarlotkowy, który składa się z peelingu do mycia ciała i masła do ciała. Pachnie obłędnie, a jak się spisze ? Dziś będzie debiut szarlotki w zaciszu mojej łazienki ;) Szampon pokrzywowy już został wypróbowany i jest naprawdę obiecujący. Za jakiś czas podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tych trzech "farmonowych" nowości dla mnie.

A może Wy już używałyście któryś z powyższych kosmetyków ? Jakie są Wasze odczucia ?

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tej szarlotki jak nie wiem co!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarlotka pachnie obłędnie! Trzeba uważać, żeby nie zjeść przez pomyłkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw szarlotkowy kusi mnie okrutnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko, że jest fantastyczny ... biegnij do sklepu i kup go:)

      Usuń
  4. to na farmone czekam teraz tylko ja masakra...moze sie doczekam kiedys :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarlotka musi być boska! Ale ja czekam na recenzję szamponu pokrzywowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja szamponu na pewno będzie, może nawet jako pierwsza się pojawi ;)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.