Skrzynka pocztowa: Avetpharma i SkinComfort




Całkiem niedawno pisałam Wam o akcji "próbkowej" suplementu diety Skin Comfort firmy Avetpharma, która miała miejsce na Faceeboku. Ostatnio o w skrzynce pocztowej znalazłam swój listek tego suplementu diety :)
A prezentuje się tak :)


Na opakowaniu można wyczytać ważne informacje.


Oczywiście nie zabrakło też składu ;)


Póki co nie będę go łykać, ponieważ wkrótce kończę kurację suplementem diety Bratek Plus, również firmy Avetpharma a jeszcze stosuję Mega Krzem i CelluOff, więc troszkę tego jest ;) .... na szczęście są efekty i nie ma skutków ubocznych ;) Już niedługo recenzje tych dwóch suplementów diety :)

Dla przypomnienia, post o możliwości zamówienia próbki - TUTAJ.

PS.
Znacie ten nowy suplement diety ? A może stosujecie któryś z wymienionych przeze mnie ?

6 komentarzy:

  1. do mnie też dotarł w tamtym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, tylko coś mało, żeby efekty zauważyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko mała próbka ;)
      Aby zobaczyć efekty trzeba pewnie mieć ich odpowiednio więcej ;)

      Usuń
  3. szkoda tylko, że nie da się tak dokładnie tego przetestować, ja nawet nie opisuję tych próbek, bo dane na temat tych produktów byłyby nie rzetelne, jedynie co przetestowałam ( 30 dni) to morwa biała plus i to mogłam jedynie opisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokazuję, co otrzymałam, może kogoś zainteresuje i kupi sobie całą kurację.
      Pojedynczym "testerom" też nie piszę recenzji, bo skoro efekty są widoczne po min. 1 opakowaniu to po takiej kuracji biorę się za recenzję. :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.