Rossmann i moje zakupy z kartą Rossnę, czyli słów kilka o promocyjnych rabatach :D




Korzystając z okazji, iż posiadam kartę Rossnę skusiłam się na zakupy z dodatkowym rabatem 20 % na wszystkie artykuły dostępne w drogerii :) Tylko do końca roku, czyli do "sylwestrowego poniedziałku" włącznie i tylko z kartą Rossnę rabat jest automatycznie naliczany przy kasie :) 

Tym razem postawiłam na chemię, kosmetyki i męskie pachnące flakoniki oraz artykuły dla dziecka. 


W moim koszyku zakupowym znalazły się następujące pozycje w cenach, które widniała na etykiecie :)
Domol, Płyn do płukania tkanin Violet Harmony /4,99/
Domol, Sprey na kamień i zabrudzenia /5,99/
Isana, Mydło w płynie Mleko i Miód /3,49/
Isana, Żel pod prysznic Mleko i Miód /2,99/
Isana, Płyn do kąpieli Mleko i Miód /5,49/
Isana, Suchy szampon do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się /10,59/
Tołpa, Dermo face, Sebio, Normalizujący żel do mycia twarzy /25,99/
Eveline Cosmetics, Krem do rąk i paznokci Glicerini bio aloes + masło karite /3,29/
Eveline Cosmetics, Krem do rąk i paznokci 5 w 1, Glicerini bio kozie mleko + witamina E i masło karite /3,29/
Delia Cosmetics, Srebrna płukanka do włosów /3,99/
Dove, Damage Solutions, Color Repair, Szampon do włosów farbowanych /9,99/
Dove, Damage Solutions, Color Repair, Odżywka do włosów farbowanych /7,99/
Bella for teens sensitive, wkładki higieniczne /2,59/
Playboy, Berlin, Dezodorant perfumowany /16,99/
Playboy, New York, Dezodorant perfumowany /16,99/
Babydream, Kaszka mleczna grysikowo-bananowa /4,69/
Babydream, Kaszka mleczno-bananowa /4,69/
Babydream, Owoce Bio, Jabłka z dodatkiem mango /2,99/
Babydream, Obiadek Bio, Marchewka z ziemniaczkami i wołowiną /2,99/
Babydream, Obiadek Bio, Kolorowe warzywa z makaronem /2,99/

Moje zakupy wyglądają tak :) Gdybym miała za to zapłacić bez jakichkolwiek rabatów to rachunek wyniósłby 143 zł :) Pomijając fakt, że większość produktów była w promocyjnych cenach, normalnie byłaby to jeszcze większa kwota ;)
Jednak do dwóch produktów miałam dodatkowe rabaty, o których wcześniej pisałam Wam. 
I tak: 
Tołpa, Normalizujący żel do mycia twarzy był tańszy o 40% (rabat naliczany od ceny powyżej), kupon jest jeszcze ważny, znajdziesz go tutaj - KLIK!,
Isana, Suchy szampon był tańszy o 20%   (rabat naliczany od ceny powyżej), kupon jest również ważny, znajdziesz go tutaj - KLIK!.
Do tego wszystkiego rabat z Karty Rossnę na artykuły dziecięce oraz rabat 20 % na wszystko to co kupiłam :) Za wszystko już po rabatach zapłaciłam 103,79 zł :D

Mam zamiar jeszcze raz odwiedzić moją ulubioną drogerię i zakupić sobie jeszcze kilka przydatnych rzeczy.  :)

A Wy już obkupiłyście się ? ;)

2 komentarze:

  1. Nie mam dostępu do Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, ja tez skorzystałam z tej promocji! Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.