Poradnik x 4 i inne, czyli moje wielkie szczęście z wygranej u Lenki :)



Całkiem niedawno, a dokładnie mówiąc w środę pisałam, że biorę udział w konkursie na blogu Lenki
Dziś chcę się podzielić moją radością z wygranej :) 


  źródło: blog Lenki :)

Poradniki bardzo mnie kusiły, bardzo i spowodowały u mnie twórcze myślenie, które objawiło się poniższą wypowiedzią konkursową, zgodną z prawdą zresztą :) Oto co spontanicznie stworzyłam i co spodobało się Lence na tyle, aby przyznać mi nagrodę, za którą serdecznie dziękuję :)

W prezencie świątecznym chciałabym dostać:
- kalendarz, który nie ma dat
- zegarek, który na zawołanie cofa czas
- książkę, która nie ma końca
- kilka promyków letniego słońca
Jednak wiem, że to raczej nie jest możliwe
dlatego też będę się ogromnie cieszyć słodkim marcepanem
ponieważ jest moich kubków smakowych panem
uwielbiam wszystkie słodycze
ale gdy marcepan widzę to z radości kwiczę !"

6 komentarzy:

  1. Gratuluję raz jeszcze ;-)
    Wierszyk, który stworzyłaś jest rewelacyjny !
    Nagroda niebawem poszybuje w Twoje ręce :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Jak tylko dotrze poinformuję :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.