Piernikowe muffinki = babeczki piernikowe :)




Święta Bożego Narodzenia bez zapachu piernika byłyby co najmniej dziwne. Jeśli czasu brakło na prawdziwe, domowe, tradycyjne pierniczki można zrobić coś o smaku piernika w innej postaci. I tak na przykład można zrobić mini babeczki piernikowe - muffiny - jest to chyba moja ulubiona forma szybkiego przygotowania "czegoś", często nawet "z niczego" ;)


Tym razem naprawdę miałam mało czasu, więc sięgnęłam po przepis szybki, bo z wykorzystaniem gotowej mieszanki "Babeczki piernikowe" firmy Dr Oetker. Ale uwierzcie mi, że te muffiny są naprawdę bardzo, bardzo dobre - pachną i smakują piernikowo :D Może nawet lepiej niż niejeden prawdziwy piernik ? ;) Dodatkowo są miękkie, nie za słodkie i aromatyczne. A jak się prezentują ? Sami zobaczcie :)


Czy pierniczki w "innej wersji" skusiłyby Wasze podniebienie, czy jednak nie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.