Para idealnie dobrana do cery mieszanej i tłustej, czyli Dax Cosmetics PERFECTA EFEKT MAT krem na dzień i krem na noc :)




Dziś chcę Wam przedstawić idealnie dobraną parę kremów do twarzy skierowanej do cery tłustej i mieszanej. Stosuję je już od jakiegoś czasu i jestem z nich bardzo zadowolona. Kremy, o których mówię to propozycja firmy Dax Cosmetics i jej serii Perfecta Efekt Mat.

Dax Cosmetics, Perfekta Efekt Mat Aktywny cynk + ekstrakt z żurawiny - Krem na dzień 


Krem ma lekką konsystencję i błyskawicznie się wchłania pozostawiając skórę gładką i odpowiednio nawilżoną jednocześnie matuje ją na długi czas. Twarz wygląda idealnie, nic się nie błyszczy i nie świeci. Co dla mnie ważne krem skutecznie zwęża rozszerzone pory i mogę się cieszyć takim nieskazitelnym efektem przez cały dzień.


Cudowny zapach kremu sprawia, że jego stosowanie jest naprawdę ogromną przyjemnością. Krem idealnie nadaje się również pod makijaż, który trzyma się bez zarzutu.

Na opakowaniu można przeczytać:


Ten krem jest chyba moim ulubionym, choć ostatnio mam ich coraz więcej na takiej liście ;)

Dax Cosmetics, Perfekta Efekt Mat Aktywny cynk + kwasy AHA - Krem na noc


Krem o bardzo przyjemnym zapachu sprawia, iż wieczór może być równie miły jak początek dnia ;)
Niesamowicie leka konsystencja błyskawicznie się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną, wygładzoną i miękką.


Na opakowaniu można przeczytać:


Ostatnio to mój ulubiony krem na noc. Wspaniale jest się obudzić z gładką i pełną blasku skórą :)

Cechą charakterystyczną tych kremów są szklane słoiczki z białymi nakrętkami. Słoiczki nie posiadają dodatkowych zabezpieczeń typu sreberko ochronne pod nakrętką. Konsystencje mają odpowiednie, zapachy cudowne a skuteczność w działaniu wzorową ! Krem na noc ma nieco lżejszą konsystencję niż krem na dzień, pewnie dlatego, iż krem nadzień ma za zadanie matować cerę ;) Co nie zmienia faktu, że obydwa są rewelacyjne :D

Jeśli któraś z Was boryka się z rozszerzonymi porami i błyskiem na twarzy, szczególnie w "strefie T" polecam te kremiki. Są godne uwagi i co może niektórych przekona, są nie drogie :) Zakupić je możecie w drogerii internetowej inermis.pl 

7 komentarzy:

  1. no to chyba coś dla mnie :) a jakie ceny ? (leń ze mnie wiem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy są świetne a ceny atrakcyjne. Regularna to. 17,50, a teraz jest w inermis.pl promocja i są po 14,50 :D

      Usuń
  2. Kremiki w sam raz dla mnie :)
    Mam próbeczke kremu na dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak kremik się sprawuje, próbowałaś już ?

      Usuń
  3. Mam ten na dzień i wczoraj go zrecenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio skończyłam używam krem na noc ;) świetny i godny polecenia. U mnie właśnie dzisiaj recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.