Okipaki.com i moja wygrana u ROKSI :)


 
We wtorek spotkała mnie miła niespodzianka - wygrałam konkurs okipaki.com, który zorganizowała ROKSI :)

 
  Baner pochodzi z blogu ROKSI :)

Planowałam się nie chwalić, póki fizycznie nie otrzymam swojej wygranej, ale postanowiłam zmienić swój plan. Z wygranego kodu zniżkowego o wartości 100zł na zakup kalendarzy w sklepie internetowym okipaki.com skorzystam dopiero po Nowym Roku, stąd też moja zmiana planów. ;)
Jak tylko zamówię wybrane kalendarze a one do mnie dotrą pochwalę się nimi z Wami :)
Jeśli jesteście zainteresowani jak może wyglądać kalendarz tej firmy zapraszam na ich stronę KLIK!
A przy okazji podziękuję jeszcze raz sprawczyni mojego szczęścia - dziękuję ROKSI :)

1 komentarz:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.