Nail Therapy Professional Eveline Cosmetics, czyli Miękkie i Zadbane Skórki - moja opinia.




Zadbane paznokcie to wizytówka każdej kobiety. Aby bez skrępowania móc podać rękę drugiej osobie i cieszyć nie tylko swoje oczy wyglądem moich paznokci i skórek wokół nich stosuję preparat Nail Therapy Professional - miękkie i zadbane skórki.


Mała tubka o pojemności 12ml kryje w sobie biały krem, który wydostaje się na zewnątrz małą, precyzyjną końcówką. Tubka jest miękka i pozwala na idealne dozowanie produktu. Oczywiście należy naciskać na nią z odpowiednią siłą, ponieważ zbyt energiczne naciśnięcie może spowodować "wyrzucenie" zawartości o niespodziewanych rozmiarach ;)


Krem ma niesamowicie lekką konsystencję. Nie należy się tym zrażać, ponieważ doskonale trzyma się on skórek i w błyskawiczny sposób na nie działa. Wystarczy nałożyć cienką warstwę na skórki i poczekać 30 sekund, po czym odsunąć je. Do tej czynności używam radełka z kopytkiem firmy Donegal i jestem bardzo zadowolona. Po odsunięciu skórek czas na szybkie mycie :)


W regularnym stosowaniu można zauważyć niesamowite efekty. Już po pierwszym zastosowaniu widać znaczną różnicę - skórki przyrośnięte w błyskawiczny sposób stają się miękkie i gotowe do usunięcia, a te, które zostają :) są odżywione i wyglądają zdrowo :)
Troszkę informacji z opakowania :)


Ten preparat pozwala w błyskawiczny sposób zadbać o nasze paznokciowe skórki, czyli jednym zdaniem:
Małe opakowanie o magicznej mocy - tak można go podsumować :)

Znacie ten preparat, miałyście już go kiedyś?

8 komentarzy:

  1. szkoda, że kupiłam ostatnio preparat do skórek, bo bym się skusiła na ten :) No ale niestety już mam 3 i trzeba je wykorzystać;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny. Jak wykończysz te co masz, to kup ten :D

      Usuń
  2. Nie miałam tego produktu, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale z odżywki Ewelina 8w1 bylam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam 8w1 ;) Może warto się skusić - pomyślę ;)

      Usuń
  4. mialam kiedys na niego ochote,ale przypomialam sobie co mi z paznokciami zrobila ta odzywka 8w1 i tak troche juz mam obawy przed tymi produktami z eveline!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8w1 nie miałam, ale z kosmetyków Eveline jestem bardzo zadowolona. Póki co wszystko mi przypasowało :D

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.