Moje dziecko i makaron Wielicki, czyli "Mamo, chcę makaronik z białym serkiem" !




Jakiś czas temu pisałam o paczce z Makaronami Wielickimi, które otrzymałam do przetestowania. Od tego czasu minęło już kilka tygodni, makarony praktycznie zostały skonsumowane, więc czas podzielić się informacjami. 


Ulubionym makaronem z paczki testowej okazał się Makaron Wielicki 4-jajeczny "Wstęga" :)


Mój Syn bardzo lubi makarony. Często je jada i najada się nimi do syta. Makaron Wielicki Wstęga zażyczył sobie z białym serem twarogowym.


Makaron ugotował się błyskawicznie, według podanego czasu na opakowaniu. Był odpowiednio twardy (lubimy al dente), smaczny nawet bez dodatków i co ważne nie zmienił kształtu, "nie rozprostował się" podczas gotowania ;) Nie mam żadnych zastrzeżeń co do smaku i koloru makaronu. Forma długich wstążek spodobała się dziecku na tyle, że z sukcesem 'wciągał je' i miał z tego wiele radości. 
Wkrótce kilka słów o pozostałych makaronach, które otrzymaliśmy. Szkoda, że makaron nie jest dostępny w mojej okolicy. Mam ogromną nadzieję, że to się zmieni i w Nowym Roku znajdę go w niejednym okolicznym sklepie ;)

1 komentarz:

  1. Pamiętam jak byłam mala to mama też mi często przygotowywała taki makaron z białym serem. Teraz już nie pamiętam kiedy go ostatnio jadłam, aż chyba się skuszę i sama sobie przygotuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.