Mój zakup z kuponem rabatowym F&F :)




Dziś przypomniałam sobie, że posiadam kupon rabatowy na asortyment F&F, który dostępny jest w Tesco. Kupon nie byle jaki, bo o wartości 25zł :) A najważniejsze jest to, że trzeba wydać minimum 50zł, aby z niego skorzystać ;) I tak oto  zakupiłam to czego mi ostatnio brakuje :)


Połasiłam się na skarpetki ;) Zakupiłam dla siebie 2 opakowania skarpet (każde składa się z 3 par), które razem kosztowały 40zł oraz zabrałam jedno opakowanie skarpet męskich (5par), które kosztowały 28zł. Rachunek jest prosty i wynosi 68zł a po odjęciu 25zł rabatu zapłaciłam 43zł za 11 par skarpet, czyli 1 para kosztuje 3,91zł :) Według mnie to bardzo fajna cena :)


Wzorów i kolorów było kilkanaście ;) Wybrałabym jeszcze przynajmniej z dwie inne paczki, ale po co mi aż tyle nowych skarpet ? ;)

Jeśli macie w planach wieczorne zakupy w Tesco to może skorzystacie z tej promocji. Dzielę się z Wami kuponem rabatowym :) 
Co ważne, jest on ważny tylko jeszcze dziś, więc musicie się spieszyć ;) A, i nie zapomnijcie wydrukować go ! :)


Napiszcie jak skorzystacie... ciekawi mnie co też kupicie ;)

6 komentarzy:

  1. Ja juz sie odkupilam o tak !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystałam z kuponu 3 razy :)
    Zakupiłam coś dla każdego :) UWIELBIAM takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dzisiaj nawet panie w Tesco rozdawały kupony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też poczyniłam takie zakupy w tesco syna okupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.